iritatie top 10 -)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:43

Waar ik me soms aan erger verschilt eigenlijk per dag Lachen

En ik kom niet eens tot 2 irritaties Haha!

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:50

ik heb een hekel aan die mensen die denken dat ze zelf perfect zijn qua rijden enzo en dan op ieder topic mensen af gaan zeiken en helemaal niet open staan voor de meningen van anderen

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:02

Waar ik me aan erger is dat ge-ouwemuts van "vroeger was Bokt veel leuker".

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:21

Hmm, ik zou het zo gauw niet weten. De msn-taal is inderdaad heel vervelend, ja.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:30

Op dit moment is mijn eerste irritaties de topictitels à la "Lees vlug ff!" of "kijk ff weet geen titel" en "Help me!" . Dan denk ik echt bij mn eigen je kan toch tenminste 1 kernwoord verzinnen, want meestal als ik zoiets open staat er nog een vraag waar ik toch niet op kan antwoorden en die totaal onbelangrijk is. Haha!

Jel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:37

Cassidy schreef:
Het huidige boktlogo, met een staart als een garnaal...

Haha! *LOL* Nu je het zegt, het lijkt inderdaad op een garnaal! *LOL* Ik kom niet meer bij hier!

Ik erger me niet zo snel. De pennymeisjes die één keer wat gehoord hebben en dat dan gelijk als juist bestempelen en dan tien keer in een topic moeten noemen wat zij vinden....terwijl het nergens op slaat, dat ergert me wel eens.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:47

Dat als je een keer op Bokt wat verkeerd hebt gezet, je direct een stempel op je gedrukt krijgt die je enorm moeilijk kwijt raakt. Of iemand in een topic met een normale vraag ontzettend afgezeken word, omdat ie dat toevallig niet weet, en daarom niet toe is aan een eigen paard. (Al zijn daar grenzen in, weet niet precies waar die liggen Haha! )

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:06

Mijn grootste ergernis is dat sommige mensen geen eigen mening hebben en met alle winden mee praten.
Ook zijn bepaalde dingen voor sommige nooit goed, er zijn meerdere wegen naar Rome!

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:10

Ik erger me eraan dat er zo vaak een topic wordt geopend met de vraag:

"Wat kost een eigen paard???"

Dat vind ik zo'n irritant vraagje! Wordt ook zooooooooo vaak gesteld!

De reacties die op zo'n vraag komen vind ik dan ook weer irritant. Er wordt vaak gesuggereerd dat als je niet minimaal 350 euro (of meer) in de maand kan besteden aan je paard je er geen een waard bent.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:19

Effy schreef:
Het enige waar ik me echt heel erg aan kan ergeren hier op bokt zijn mensen die weinig kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal. Typfouten, geen probleem, die maak ik ook. Hier en daar een spelfout, ook geen probleem. Maar mensen die echt grove en herhalende taalfouten maken

Ik snap dat niet iedereen perfect Nederlands kan schrijven, maar plaats in ieder geval leestekens en hoofdletters, en ga niet je eigen versie van een moeilijk woord verzinnen, maar zoek het op in een woordenboek of gebruik een ander woord.

volledig mee een!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:02

Met stip op 1: MSN taal. Als je dat zonodig wilt gebruiken, ga dan lekker op MSN zitten...
2. Als je een vraag stelt, dat je meteen afgezeken wordt.
3. de vraag: wie weet er een paardennaam met de letter... Kijk gewoon op mijn site Knipoog Nee hoor, irriteert me niet, valt me alleen op dat die vraag zo vaak terug komt, terwijl er zoveel te vinden zijn op internet.

Verder weet ik zo niks dat me irriteert...

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:11

Dat je vaak moet uitkouwen wat je precies bedoelt omdat je anders "heel" Bokt over je heen krijgt!

Zo had ik een vraagje over hoe lang mensen doen over het inrijden (aangezien ik daar zelf nogal lang over doe Haha! ) en toen kreeg ik van die eindeloze reacties: "je bent nooit uit geleerd" "wat versta je onder inrijden" bla bla bla Gaaaap Ik bedoelde dus van het moment van opstappen tot de basis zelfstandig stappen, draven en galopperen.

En dat er vaak op elk detail van foto's wordt gelet dat mensen zich bij voorbaat al moeten indekken/verontschuldigen "let niet op mijn houding" "ik weet het ik houd m'n handen te hoog". Fototopics die enthousiast beginnen kunnen op die manier echt negatief eindigen

En MSNtaal Boos! Waar moet dat heen met onze taal?? Totale verloedering!!! Boos!

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:11

je ergeren aan taalfouten
niet iedereen is even goed in taal. Ik ben er zelf bar slecht in, maar ik probeer er wel op te letten. Zelf maak ik veel taalfouten.

ik ben dus blijkbaar een ergerobject (als zoiets bestaat)

uit nieuwsgierigheid: staat er nu een taalfout in? Als er nu eentje instaat is het nog rampzaliger dan ik dacht.

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:17

waar ik me groots aan iriteer is dat als je idd een normaale vraag steelt dat het bij sommige mensen helemaal verkeert valt en dat je dan tenslotte een heel verhaal over je heen krijg en dat is zielig enz enz
maar voor de rest heel gezellig Lachen

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:08

waar ik mij aan erger is :
Iemand begint een Topic over een probleem, diverse mensen doen moeite om er een antwoord op te geven.
De topicstarter doet er niets mee, of weet het antwoord al voordat het topic geopend werd. Kijkt dus gewoon even hoevaak er gereageerd wordt.

Pak hetgene eruit waar je wat aan hebt en bedank de rest voor de moeite.......10 mensen 10 meningen.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 01:45

Dat de zoekfunctie nooit kan vinden waar ik naar op zoek ben, terwijl ik zeker weet dat er iets van bestaat. Maar dat ik het dus op dat moment niet kan vinden. Want daar gebruik ik dus die zoekfunctie voor. Verward

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 02:19

Ga met Stacey mee. De zoekfunctie werkt niet (altijd) naar behoren!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 09:46

waar ik me het meeste aan erger zijn de mensen die een topic openen, omdat ze een probleem hebben. komen bokkers vervolgens met tips aan, gaan ze zichzelf eruit banketstaaf. en doen alsof de tips niks waard zijn en niks willen aannemen. bedoel, open dan geen topic als je niet tegen (opbouwend) commentaar kunt.

verder erger ik me niet zo snel Knipoog

_Mayo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:02

Waar ik me aan erger is dat je sommige vragen niet eens kan stellen zonder raar aangekeken te worden. Voorbeeld, je vraagt iets over een bepaalde manier van paard rijden of een join up en iedereen denkt meteen dat jij dat gaat doen terwijl IK niet eens een eigen paard heb en gewoon een vraag stelde.

En ook de topics met de vraag 'Wie weet er een leuke paarden naam',
hebben ze nog nooit gehoord van google??

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:04

yokie schreef:
Met stip op 1:

Het gebruik van de term: "je ergens aan irriteren". Het is of je ergens aan ergeren, of iets irriteert je.

Haha!

Hahahahahahaha Haha! Haha!
Leuke aanvulling van de top - 10

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:06

Cassidy schreef:
Het huidige boktlogo, met een staart als een garnaal...

Haha, dat was me nog niet opgevallen, maar nu je het zégt...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:10

Dat is toch het leuke van internet.... als je he ergens aan ergert op www zit er ergens wel een leuk knopje om je peecee uit te zetten.
Maar als we het er toch over hebben:
Ik erger me ziek aan mensen die vallen over spel en gramaticafouten van anderen zonder dat ze weten of die persoon er wat aan kan doen, schijnbaar begrijpt toch iedereen wat ik bedoel ondanks de tikfouten, spelblunders enz....

verder is onderhouden van een topic met als doel het "opsporen" en "omzeep" helpen totaal belachelijk voor woorden mede ook omdat je diezelfde personen dan weer ziet reageren in topics die gaan over zinloos geweld, pesten enz... hoe erg ze dat wel niet vinden.

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:11

Het enige waar ik me soms aan kan ergeren is dat sommige mensen compleet worden afgeslacht in een topic. Niet leuk om te volgen.

Verder je niet ergeren, gewoon verder surfen, lijkt mij Knipoog

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:12

Alane schreef:
verder is onderhouden van een topic met als doel het "opsporen" en "omzeep" helpen totaal belachelijk voor woorden mede ook omdat je diezelfde personen dan weer ziet reageren in topics die gaan over zinloos geweld, pesten enz... hoe erg ze dat wel niet vinden.

Huh?? Wat bedoel je hiermee??

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:49

mijn top 10;
1 mensen al bij voorbaad afzeiken ómdat het die persoon is en die vorig jaar wel eens iets verkeerds heeft gedaan...
2 de 'goede' raad; 'neem een instructrice' als je een normale vraag stelt zoals tips om mn been stil te houden oid...
3 mensen die denken dat hún methode de beste is en er geen andere is..
4 msn taal en dan vooral dit; HaLlO aLlEmAaL Boos!
5 dat als er iets fout is je helemaal word uitgekafferd, er word alleen naar foute punten gezocht, en bij populaire 'profs' word daar niet op gelet..
6 dat sommige mensen 'heilig' zijn en blijkbaar alles weten?
7 gezeur om spellingsfouten(niet iedereen is goed in spelling, maar ben het wel eens dat er leesbaar nederlands moet worden geschreven)
8 dat er bij populaire mensen al word gekeken naar een oorfoto, terwijl er bij nieuwe mensen niemand kijkt(terwijl die dus een half uur is bezig geweest om voor het eerst foto's erop te krijgen..)
9 gemiep in verkoopadvertenties als 'leuk paardje' of 'kijk nu bij www.blablablablabla.nl want daar is die in de aanbieding voor .....' (dus alles wat er niks mee te maken heeft)

10 kan ik niet bedenken..