En ik kom niet eens tot 2 irritaties
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef:Het huidige boktlogo, met een staart als een garnaal...
Nu je het zegt, het lijkt inderdaad op een garnaal!
Ik kom niet meer bij hier!
) Effy schreef:Het enige waar ik me echt heel erg aan kan ergeren hier op bokt zijn mensen die weinig kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal. Typfouten, geen probleem, die maak ik ook. Hier en daar een spelfout, ook geen probleem. Maar mensen die echt grove en herhalende taalfouten maken![]()
Ik snap dat niet iedereen perfect Nederlands kan schrijven, maar plaats in ieder geval leestekens en hoofdletters, en ga niet je eigen versie van een moeilijk woord verzinnen, maar zoek het op in een woordenboek of gebruik een ander woord.
Nee hoor, irriteert me niet, valt me alleen op dat die vraag zo vaak terug komt, terwijl er zoveel te vinden zijn op internet.
) en toen kreeg ik van die eindeloze reacties: "je bent nooit uit geleerd" "wat versta je onder inrijden" bla bla bla
Ik bedoelde dus van het moment van opstappen tot de basis zelfstandig stappen, draven en galopperen.
Waar moet dat heen met onze taal?? Totale verloedering!!!
Alane schreef:verder is onderhouden van een topic met als doel het "opsporen" en "omzeep" helpen totaal belachelijk voor woorden mede ook omdat je diezelfde personen dan weer ziet reageren in topics die gaan over zinloos geweld, pesten enz... hoe erg ze dat wel niet vinden.