Welk merk zou je kiezen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaryKate

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:45

Ik heb een vreselijk moeilijke maat voor rijbroeken, en koop dus het merk wat goed zit, prijs is dan niet van belang.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:50

Ik zou absoluut voor Anky kiezen. Allereerste reden: kwaliteit, HH is toch van mindere kwaliteit, vooral de rijbroeken zijn behoorlijk slecht vind ik persoonlijk. Goedkoop is veelal duurkoop. Verder de styling, qua smaak vind ik Anky gewoon veel leuker. De mensen om me heen vind ik minder belangrijk.

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:29

HH. Ik vind qua kwaliteit Anky niet direct zijn prijs waard. En daarnaast maak ik liever een goedkopere broek vuil, dan zo'n dure.
En aangezien ik nogal eens in blub enzo loop...

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:43

het moet betaalbaar zijn
het moet gebruiksvriendelijk zijn: lang genoeg meegaan, bij kleren goede pasvorm.
het moet er 'leuk' uitzien; dit is eigenlijk geen voorwaarde, je kijkt eerst naar de waarde van het product (nuttig, gebruiksvriendelijk) en dan zoek je naar het ley-uke.

Ik ga zelf niet mee met hypes: wel met het comfort van sommige producten en mijn eigen smaak in zulke dingen

een 'duur' merk heeft meestal wel een goede kwaliteit: zo heb ik ook een hoofstel van kiefer gekocht: omdat het zeer mooi is, lang zal meegaan (hoop ik toch) en toch wel omdat het een merk is dat iedereen kent

en meestal ga ik gewoon de ruiterwinkel in (waar ze niet van alles alle merken hebben): zoek ik wat ik moet hebben, kijk ik of het me ligt kwa prijs en koop ik het.
ik ga niet achter een specifiek merk gaan zoeken; gewoon wat leuk lijkt en betaalbaar is.

wel ben ik gevoelig aan het woord merk; vb zoals het hoofdstel
bij een merk heb ik de (foute) redenering om het te kopen omdat ik denk dat de term 'merk' ook staat voor kwaliteit

tot hierbij mijn pleidooi
als het niet verstaanbaar is, dan moet je maar een pb'tje zenden

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:14

ik zou in dit geval voor de anky gaan, de HH rijbroek is te lang voor mij, ook de rest van de kleding vind ik niet geweldig......
voor dekens en sjabrakjes kies ik vaak wel voor HH (of BR) gewoon omdat dat mooi ligt (anky dekens geen ervaring mee)
de anky Pad vind ik ondingen, ze liggen niet goed op mijn paard en een pony bij ons op stal kreeg aan de achterkant waar het dekje ligt schuurplekken........]
ook is mijn omgeving wel belangrijk voor wat ik koop.......
en ik vind het niet erg om ergens meer geld voor te betalen, als het er mooi uitziet....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:26

Geen van beide. Harry's Horse is onvoldoende kwaliteit en Anky is te duur voor de kwaliteit.
Ik heb al jaren blauwe ribrijbroeken van Euro-star. Gewoon goed spul voor een redelijke prijs, mode-ongevoelig en altijd goed van pasvorm.

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:29

Kunnen jullie aangegeven waarom je rijkleding van Harry's Horse of Anky zou kopen?
Tsja voor anky betaal je eigenlijk alleen maar omdat er 'Anky' op staat. Maar ik moet zeggen de broeken doen het prima ze zijn wel heel mooi en goeie kwaliteit. Ik heb eigenlijk niks van HH Schijnheilig dus weet niet hoe dat zit maar heb ook van eurostar de wat duurdere en dat zijn ook super broeken

Wat neem je mee in je beslissing?
prijs, kwaliteit van de kleding, model

Hoe belangrijk is de omgeving (mensen om je heen)?
Nou totaal niet belangrijk, aangezien ik nog al van roze hou en de medemens niet zo en ze dit niet mooi vinden koop ik het toch gewoon Haha!

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:01

Nadinetjuhh schreef:

Tsja voor anky betaal je eigenlijk alleen maar omdat er 'Anky' op staat.

Je betaald ook voor het merk, maar dus ook voor de stoffen.
Paar voorbeeldjes:
de tactel koltruitjes, rijd je maar es in het zweet, die zijn zo droog.
De windstoppers zijn echt geweldig, en deze zijn niet alleen van anky zo duur. Goretex is gewoon duur materiaal.
En de rijbroeken, je regent nat en binnen een half uur-driekwartier ben je zo goed als droog. Een eurostar finale, das vragen om ziek worden. Een halve dag nat op zijn minst.

Kijk en dat zijn nou dingen waar ik graag voor betaal. En dat ik daarmee ook voor het Merk betaal?? Dat doe ik voor Replay en Diesel ook en das weldegelijk minder kwaliteit.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:01

Ik ga voor HH. Ik heb positieve ervaringen met dit merk en kan anky kleding simpelweg niet betalen. HH heeft ook een dusdanie prijs dat je ook eens kunt zeggen: ik koop een nieuwe ook al is de oude nog niet tot op de draad versleten. Ik let niet al te veel op mijn omgeving; heb geleerd dat dat niet goed voor je potomonee is. Als de anky spullen niet zo duur waren zou ik hier wel voor kiezen omdat ze een erg mooi vormgegeven zijn en mooie kleuren en stoffen hebben.

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 17:12

Jongens allemaal hartstikke bedankt voor de reacties, ondertussen heb ik deze informatie (anoniem Cool ) verwerkt in een opdracht, and guess what!
IK HAD EEN NEGEN!!!!!! Dat ik de mening had gevraagd, had echt toegevoegde waarde volgens mijn docent Haha! Haha! Haha!

Dus dankzij jullie een goed cijfer... misschien een tip voor andere studenten?