Crossen zonder zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:49

Pluk manen vast, benen lang maken en gaan met die banaan Vork

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 14:29

Komt door jou ghis Tong uitsteken Ik had gewoon allang al een voorgevoel, als we nou zoals ik zei door de duinen terug waren gegaan maar jij moest perse over het strand waardoor die knollen gingen schrikken! Verdrietig Huilen

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 14:30

Kijk de heenweg vind ik crossen geen probleem der zijn nie veel enge dingen enzo, maar de terugweg zou crossen ook wel kunnen maar als ik hem nie meer kan remmen komen we dus in de menigte terecht Verdrietig Voortaan ga ik dus gewoon terug de kant op die IK wil, desnoods alleen Boos!

GHIS_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:35

jah maar ik kan er ook niks aan doen dat ze gingen schrikke heh schuif het maar weer op mij af whaha Bloos! ga volgende keer maar gewoon even met zadel heh Echt stom hoor, het ging de hele weg goed en dan zijn we bijna bij die strand opgang en dan gaat het fout... Boos! majah nu niks meer aan te doen

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 14:38

Ik ga heus wel weer zonder zadel! Maar dan alleen, want als Nero schrikt draaft hij meestal 2 of drie pasjes en dat deed Syl toen ook en toen dacht Nero dat ze weer gingen crossen...dus ik ga dan lekker alleen heen over het strand in Egmond aan Zee en terug over Egmond Binnen !

GHIS_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:42

jah is goed meis Knipoog wel voorzichtig doen heh *LOL*

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:42

Het probleem is ook niet zozeer de rengalop, maar het teruggaan van rengalop naar langzaam, dan ga je meestal wel even in een zeer oncomfortabele draf. Ik heb veel over het strand gereden zonder zadel en ook wel gewoon aan een halster. Gewoon hakken laag houden, pluk manen ergens midden op zijn hals grijpen. Reed ook wel met losse handjes (opzij...vliegen...) als ze eenmaal gingen. wat je kunt doen is een dekje of deken met singel. Dan glibber je minder.
Paarden die voor het eerst op het strand komen willen trouwens vaak niet eens hard. Ze willen eerst alles eens goed opnemen... Enne, beter op de heenweg, dan op de terugweg, want dan is de rem meestal niet zo goed...

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 14:44

Doe ik altijd....het boeit me nie als ik val, k stond gelijk weer op en rende zowat naar Nerootje...najah, rennen ging me nie zo best af Tong uitsteken Evenals het zitten wat me nu nie lukt!

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 14:45

Wha de terugweg niet nee Tong uitsteken

GHIS_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:49

Jah ik ging achter nero aan. er stonde daar echt tientallen mensen, en dan ook allemaal gewoon niks doen heh. Hoor je zo'n moeder zegge: Kijk daar loopt een paard los!...en dan gaat zo'n meissie hem aaien...ze was wel een beetje bang geloof ik, maar dus ook even niet vast houden ofzo heh, en iedere keer als ik naar hem toe liep ging hij ook weer lopen, toen was er eindelijk een meisje die daar met der vriend liep die hem even gepakt had, ik had haar heel erg bedankt! Lachen anders duurde het wel een tijdje voor dat ik hem had gevangen...