Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
duzzz) je hoeft geen slaapzak of wat dan ook mee te nemen en je slaapkamer heeft uitzicht op de weides.
, als dat zo is voor ons geen optie we willen bij de paarden op hetzelfde terrein, ik heb zo'n vermoeden dat het de Krimhoeve gaat worden..........

Kyona schreef:Al eens gekeken bij camping boszicht in laag soeren?
Mooie locatie, veel mogelijkheden (tent, trekkershut, stacaravan of boerderij). Super aardige mensen, goede verzorging: stallen / wei. En binnen 3 minuten in het bos. En heel belangrijk: zeer betaalbaar!
en bij paardensportcentrum Riant in Beekbergen
curly2day schreef:Trek bij Riant de portemonee maar open, en 1 tip: het bos achter Riant is mooi en je kunt er goed rijden, maar als het een paar keer goed regent is het wel erg blubber daar.
cissie schreef:We zijn idd gisteren een kijkje gaan nemen bij de Woody Ranch en bij de Krimhoeve (voorheen de veluwe ranch).
ikke schreef:In mijn beleving is de Krimhoeve van Fjordenstamboek en is de Veluweranch een ander bedrijf, of ben ik nou van de wap?
cissy schreef:Stallen klein bij de woody ranch??? zijn die andere in die witte schuur afgebroken dan? die waren toch behoorlijk groot neem me niet kwalijk...
Ben er van de zomer geweest met een aantal bokkers in de luxe en gewone blokhutten en we hebben ons prima vermaakt.
De hutten zijn wat klein en onhandig maar je zit als het goed is toch de hele dag buiten. De weilanden zijn inderdaad wat ver weg en met een enkel draadje afgezet. Maar de mensen zijn uiterst vriendelijk en als er wat is dan moet je even roepen en dan zorgen ze er voor dat alles wordt opgelost. Super!
En dat je even een stukje moet rijden om bij het bos te komen is niet zo erg dat valt best mee en je bent toch op vakantie dus wat maakt dat uit..