Wat mag je verwachten van Hyporama kwaliteit?+foto

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:25

Het wordt wel iets minder (maar niet genoeg) en je krijgt van die akelige bolletjes op de deken.

(Als het tenminste de stof is die ik denk dat het is)

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:29

Wat slecht zeg! Zelfs de allergoedkoopste fleece-stofjes waar ik zelf dekens van maak doen dit niet (zo pluizen) Verward . Ik denk dat t een grote productiefout is en zou zeker terug gaan!
Maarre die transportbeschermers: Kwijl

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 08:27

dat is wel balen Scheve mond bij ons is er uitverkoop en ik heb er een paar weken geleden een groene wollen deken weggehaalt voor €18,00 (nieuwprijs €40,00) en ik ben er heel tevreden mee.
Neemt goed vocht op, het is natuurlijk geen wereld kwaliteit voor dat geld, maar hij doet het nog prima Haha!

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 08:35

Ik heb ook een keertje een uitstapje gemaakt naar een goedkoop merk en een hele mooie (dacht ik) bordeauxrode wollen halsdeken gekocht. Ik had 'm nog geen 10 minuten op mijn geschoren schimmel liggen en mijn hele paard was roze Huilen Slecht verfbadje van de deken. Ik kon 'm ruilen en tegen bijbetaling heb ik er eentje van een duurder merk aangeschaft. Maar het heeft maanden geduurd voordat de roze gloed bij mijn paard verdwenen was...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:12

Heel apart, ik heb precies dezelfde deken, en die ligt wel fijn, vind alleen het borststuk wat laag uitgesneden, maar verder ligt ie goed en pluist niet....

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:36

Wat raar zeg! Maar ben je nog terug geweest vandaag en ben je nu tevreden gesteld?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:53

Hmm, dat ziet er niet bepaald fijn uit nee. Weird wel, ik heb een aantal fleece en wollen dekens, waaronder ook Global en ik heb nergens last van.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:58

haha, je kan ook niks verwachten van hyporama.. rotzaak. Maar ik zou zeker even bellen.

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 18:57

En nog terugeweest? Ik koop tegenwoordig ook meer merkspullen maar je ziet dan soms wel eens wat en dan probeer je het toch weer. En dan kom ik mezelf ook weer tegen. Ik heb dat met fleecedekens. Ik vindt dat niks. Gewoon die lekkere grofe wollen zweetdekens waar de vocht van het zweten bovenop komt te liggen. Dat vindt ik goede zweetdekens.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:43

Pech zeg. Slechte kwaliteit wol. Mijn creabea moeder heeft voor mijn pony een zweetdeken gemaakt van een oude baby deken. Het ding is 33 jaar oud, neemt ontzettend goed zweet op en je moet er echt hard aan trekken wil je daar een pluisje af krijgen. En nog op maat gemaakt ook

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 20:49

Dat is inderdaad wel erg slecht dat de pasvorm zo slecht is. Ik heb bij het vorige tentenkamp voor 25 euro een Global fleece zweetdeken gekocht en die past echt perfect, hij staat netjes en hij doet zijn werk Knipoog Dus daar ben ik wel gelukkig mee, maar zeker voor een deken waar je 2x zoveel voor hebt betaald!

@Anita: Mijn fleecedeken heeft dat ook dat het vocht van het zweten er bovenop komt te liggen, dus daarvoor hoef je niet persé een wollen te hebben, ik denk alleen wel dat wol méér absorbeerd dan fleece..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 22:50

Het lijkt wel of die deken verkeerd om in elkaar gezet is.
Eigenlijk zou je eens moeten proberen hoe hij ligt als je de bovenkant van de deken op de rug van je paard legt.
Dan zitten de stiksels en sluitingen natuurlijk verkeerd, maar als hij dan wel 'past' heb je in elk geval een goede reden om hem terug te geven Knipoog
Dit ziet er niet uit

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 22:51

Id erg vreemde pasvorm Scheve mond
ben benieuwd of je vandaag nog langs bent geweest??

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 08:59

astridastrid schreef:
Gezien het aantal mensen dat hier met Anky-pad rijdt, zou je dat haast wel gaan denken, ja Knipoog.

Misschien mis ik de boot hoor maar wat is er mis met een anky-pad Verward

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 09:04

tja, ik heb eigenlijk ook alleen maar rot ervaringen met global etc, het heet ook niet voor niets hypodrama........... Cool
Harry's Horse daarentegen vind ik persoonlijk betere kwaliteit hebben dan global voor het geld

maar ja, zit je dan met je deken...............

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 09:20

Dat vroeg ik me ook al af Leone.

Honeymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 10:22

De anky pad zijn recht aan de bovenkant, dus eigenlijk ook alleen voor een kaarsrechte paardenrug (daarom schuurt hij ook aan de achterkant bij mijn pony). Deze deken heeft ook zo'n rechte lijn, dus met een slechte pasvorm. Anngezien bijna iedereen met een anky pad rijdt, zouden alle paarden zo'n rug moeten hebben.
Snappen jullie t?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 10:28

Sjuimpje, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je ondertussen terug bent gegaan??! Lachen

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:14

Je deken ziet er wel heel raar uit. Inderdaad alsof hij verkeerdom is vast genaaid. Zo'n 7 jaar geleden heb ik zo'n zelfde deken gekocht en ik heb hem nu nog. Helemaal niet pluizen en de pasvorm is gewoon goed.
Gewoon teruggaan met die deken!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:19

en heb je al gebeld?

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:27

Honeymoon schreef:
De anky pad zijn recht aan de bovenkant, dus eigenlijk ook alleen voor een kaarsrechte paardenrug (daarom schuurt hij ook aan de achterkant bij mijn pony). Deze deken heeft ook zo'n rechte lijn, dus met een slechte pasvorm. Anngezien bijna iedereen met een anky pad rijdt, zouden alle paarden zo'n rug moeten hebben.
Snappen jullie t?

Of alle mensen trekken zich gewoon nix aan van de slechte pasvorm van die pads.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 12:31

monteaura schreef:
Of alle mensen trekken zich gewoon nix aan van de slechte pasvorm van die pads.

tja ik ben toch echt van mening dat mij ankypad perfect ligt maarja daa rniet van.

deze deken ziet er idd niet uit

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:33

Idem hier. Mijn Anky's liggen super. Hoezo slechte pasvorm?

Ben ook erg benieuwd naar de reactie Sjuim!! Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-05 17:29

Mijn Anky pad is super,
maar deze deken ronduit slecht.
Ik ben vandaag terug geweest en heb een nieuwe uitgezocht. De verkoopster di eik aan de lijn heb gehad hoorde op de achtergrond mijn verhaal en zei gelijk: "Oh daar is voor gebeld, die nemen we terug" en ze keek niet eens. Het meisje wat mij hielp zag het probleem niet echt zo geloof ik. Ik liet haar de ruglijn zien, ze zei "Oh ja" en toen ik hem opvouwde vroeg ze: "Maar wat was er dan mis mee?" Verward

Nou ja, ik heb iig een ander.
Alleen jammer genoeg is die natuurlijk wel een stukkie duurder, het is een Equiline geworden en ik moest 61 euro bijleggen.

Ik vraag mij wel af of die deken weer terug de schappen in gaat Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:37

Dat is wel een hele baggere pasvorm!
Ik heb ook een goedkope wollen deken (Omar stond naast zo'n fijne hengst die in 5 minuten je zweet deken door de midden scheurde, of het er nou een van € 20 of van € 150 dat maakte 'm niet uit). Die wollen die ik het laatste had (en nu dus nog) was niet duur (bij Divoza) prima pasvorm en lekkere zware wol donkerblauw met de onderrand antraciet. Ik heb er ook weleens een gehad met een *(^)* pasvorm maar ach die was toch binnen 2 weken stuk Schijnheilig