Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TequilaRos schreef:Ik heb geen idee waar iedereen het over heeft. Maar die van mij bevalt echt prima. Ligt het erniet aan dat jullie (misschien) een verkeerde maat hadden ofzo?? Ik gebruik de borstbeschermer al twee jaar en alleen maar positief hoor. En die van mij heeft al zo'n dun vachtje, als er iets niet goed zit dan hebben we al schuurplekken..
) 
chantal_cs schreef:Rambo heeft een nieuwe deken, speciaal gemaakt voor paarden die veel in de stapmolen lopen. Heel de schoft is vrij. Je kunt deze deken ook gebruiken als onderdeken, de bovenste deken ligt dan wel zo ver van de borst af dat hij eigenlijk niet kan schuren.
TequilaRos schreef:Ik heb geen idee waar iedereen het over heeft. Maar die van mij bevalt echt prima. Ligt het erniet aan dat jullie (misschien) een verkeerde maat hadden ofzo?? Ik gebruik de borstbeschermer al twee jaar en alleen maar positief hoor. En die van mij heeft al zo'n dun vachtje, als er iets niet goed zit dan hebben we al schuurplekken..