een vriend van op de cross woont ook in Essen,vind het best wel ver. je hoort het soms een beetje dat het tegen Nederland ligt
Vroeger Sint-Niklaas, nu Vlierzele, ligt nog een eind van AalstIluffprinces, ik ging vroeger in heusden rijden, de wellington. Jij gaat zeker naar die andere manege, de artevelderuiters ofzoiets?
tenemieken : een vriend van op de cross woont ook in Essen,vind het best wel ver. je hoort het soms een beetje dat het tegen Nederland ligt Dat valt wel mee hoor, Essen heeft een apart dialectje,niet veel mensen begrijpen het [/quote]
@ Anneke1: de eerste keer toen ik ermee babbelde verstond ik hem moeilijk maar nu gaat het wel mss ken je wel iemand uit Essen die crosst ?
Quirinake schreef:Ik woon ook in Beveren Waaszielig boeregat hé op welke stal sta jij dan? Ik zit op den Impens en woon op 5 minuten van De Singelhoeve en Filip van Hul
Anneke1 schreef:Antwerpen, meer bepaald het boerengat Essen Zalig dorpke Deze Essenaar meldt zich ook.
Ikke ook limburg meer bepaald sint-truiden...@Belsje: we wonen dus vlakbij elkaar @noeki: ik heb 9 januari wedstrijd in bilzen
Loolapelooza schreef:Deze Essenaar meldt zich ook. En nog ééntje . Wat zijn we talrijk en dat voor ons boerengatje .