Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XXgalaxyXX schreef:ik al binnenkort zelf een foto op bokt zetten. krijg hem namelijk niet verkleind. kennen jullie zelf beoordelen hoe hij eruit ziet!!!!!!
want als hij slecht gevoerd zou worden dan kun je dat zien aan het paard. kom er dus op terug!!!!!!!!
en ik wil helemaal niet katten, ,maar ik wil gewone reacties op mijn topic. dingen waar ik wat aan heb. en niet van een andere manege en dergelijke

love_Bianco schreef:Galaxy ken ik persoonlijk, en hij krijgt echt goede voeding, anders voeren ze een hele manege niet zo!!!!

Cassidy schreef:Beautylover, als het paard een ochtend over zijn kuil doet dan is dat een grotere hoeveelheid dan "wat kuil" dat de TS in haar eerste berichtje aangaf.
Mijn merrie krijgt ook maar een keer per dag kuil, in een hoeveelheid waar ze ook een hele tijd mee bezig is. Ze is gezond, tevreden en glimt als een spiegeltje.

Lisjuh87 schreef:Als je paard zich dan maar gaat vermaken met stro heb je een veel grotere kans op koliek...