ideale peesbeschermers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:48

heb tegenwoordig protecs(peesjes, dus gewoon) vind de kwaliteit te vergelijken met BR, goed, goedkoop, makkelijk te onderhouden.. het paardje wat ik af en toe rijd heeft escadrons,vind de kwaliteit niet veel verschillen met de BRs dus zou ik voor BR gaan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:51

Anouar15 schreef:
Bestaan er eigelijk ook 3-in1 beschermers met een hard stuk om de pees te beschermen? Ik vind die 3-in-1 beschermers beter omdat ze de voorkant van het been beschermen (tegen een balk van een hindernis), maar ze kunnen niet een harde tik van het achterbeen opvangen op de pees.

Je bedoeld dit?
Afbeelding Afbeelding

www.profchoice.com

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:53

Die zitten heel erg laag, lijkt me niet echt prettig met springen.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:06

Anouar15 schreef:
Ik vind die 3-in-1 beschermers beter omdat ze de voorkant van het been beschermen (tegen een balk van een hindernis),

als ze d'r niets van voelen dan zullen ze toch ook niet d'r benen een tikkie hoger optillen om van het hout af te blijven? Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:09

Maar toen ik mijn paard liet keuren zag je op de rontgenfoto's dat hij kleine bobbeltjes op z'n bot had aan de voorkant van het pijpbeen (zo heet dat toch) het was niks ernstigs en hij zou er ook geen last van krijgen, maar daarom bescherm ik het liever wel. En hij gooit met beenbeschermers echt niet meer balken eraf dan zonder.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:30

Citaat:
Ik heb nu 3 in 1 beschermers van........(kom even niet op het merk)

Ik weet niet of je de 3-in-1 beschermers van Indra/Action bedoelt? Ik heb deze beschermers nu ongeveer een jaar in gebruik en ze zien er nog steeds prima uit OK dan! Ik heb ook totaal geen problemen met het klitteband, de beschermers zijn al meerdere malen gewassen en het klitteband plakt nog prima.