Gezocht goed alternatief voor manentrekken.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:41

Ik gebruik de Solocomb.
Kreeg bij het paard met dikke manen wel een omhoogstaand effecgt, dus bij dikke manen is het misschien handiger de manen iets langer te houden. Bij paarden met dunnere manen is het ideaal. Als je er een beetje gevoel voor hebt, kan je het nette 'getrokken' effect heel makkelijk nabootsen.

Mijn jonge paarden leer ik met de solocomb makkelijk dat manen kortwieken niet pijnlijk is.

Inca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:36

Ik heb het gevecht met dat manentrekken heb ik al enkele jaren geleden opgegeven. ik doe het nu gewoon met enkel en alleen de schaar. Ik vind het eigenlijk niet eens zo lelijk staan (of ik ben eraan gewent geraakt).

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:42

CarS schreef:
Nou daar zeg je zo wat...
Ik heb mijn tink coupe fjord aangemeten(lekker eigenwijs die barbiebos afgenipt Haha! )
Djiezzz wat een kl*teklus omdat mooi te houden om nog maar niet te spreken over het werk om het strak te knippen.
Ik was sneller klaar vroeger met de wpn-ers trekken als met dit bij houden Zij zijn groot en ik is klein!

Gaaaff, ik kende ook een Tinker met stekels. Stond echt stoer!!! Als je begint met stekels moet je het helemaal tot op de haarinplant zeg maar afknippen. Is even schrikken....Maar daarna blijven ze rechtop staan en als je het bijhoud wordt het knippen steeds makkelijker. Ik ben nu binnen 5 minuten klaar en het is steeds vaker in 1 keer strak recht!!! Haha!