mn 2e paard kwamen de meeste spullen er 'vanzelf' in de loop vd tijd bij, toen mn moeders paard werd gekocht werd ook daar alles opnieuw bij aangeschaft(al werd ide gekocht incl zadel hoofdstel dekens etc) en nu ik mn jaarling heb, heeft ze t halster wat ze omhad toen ik dr kreeg kapotgetrokken, en die heeft dus een oud halster van desje om
wel heb ik alvast een hoofdstel gekocht, die wrsch later voor haar is(erg mooi met zilveren randjes en was extreem laag in prijs) en ik koop binnenkort een stuk of 6 dekjes in lieve baby-kleurtjes over van een bokker, omdat die lieve baby rose en baluw en zachtgeel enzo, strax zo leuk staan op een helemaal zwart paard

maar ik denk dat je idd om het grote bedrag niet als te hoog op te laten lopen als je een paard koopt, je alles wat niet maat-gebonden is alvast van te voren kan kopen, dat scheelt toch een heleboel!

. Lady is niet van mij....maar zo voelt het wel...ik ben er 7 dagen per week. Tja...dan voelt het wel als je eigen paard (dat zegt de eigenaresse ook...ze vraagt aan mij of ze mag mennen, fokken ect).
en dat allemaal in minimaat. Ik kan nix bedenken wat ik nu niet voor hem heb, wat ik ook voor mijn grote paard heb.
Toen hij van ons was, heb ik daarna in Nederland voor de kerst alles uit mogen zoeken (hij was nog niet onder het zadel dus zadel en hoofdstel hoefde nog niet); bandages, dekje, longeersingel, bijzetjes had ik nog liggen en peesbeschermers en strijklapjes, en een zweetdekentje
Dat was echt leuk, de paardenwinkel leegkopen, ik heb het lijstje nog bewaard