Ik weet alleen nog niet welke dag we gaan. Ik wilde voor de rijbroek die in die folder staat gaan. Hopen dat ze um hebben. Dat turquoise dekje klinkt ook erg leuk!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vanille was er in overvloed maar dat staat niet op een schimmel.
sabineG schreef:Vond het vandaag wel zielig dat er iemand van horse plaza voor de winkel van Freddy's stond met een bordje dat horse plaza na 450 meter rechts was.......
/ en een nieuw halstertje voor de Shet en halstertouwen waren in de aanbieding en die kon ik wel gebruiken dus dat was mooi meegenomen

sabineG schreef:Ben vanmiddag ff geweest omdat een vriendin even wou kijken.... Vind het drie keer niks... Moest nog een deken hebben maar als het niet goed is krijg je daar geen geld terug maar een tegoed bon. Dus koop ik daar eigenlijk nooit wat... Ga veel liever naar de overkant... Freddy's. Betere spullen! en vind ik een veel leukere winkel met kwaliteits spullen.... Vond het vandaag wel zielig dat er iemand van horse plaza voor de winkel van Freddy's stond met een bordje dat horse plaza na 450 meter rechts was....... Kunnen niet tegen een beetje concurentie denk ik.....
maar ja laten we die discussie niet meer aangaan. Voor goede spullen rij in naar Ruitershop zijn goedkoper
.
. Klinkt dom maar ze rijden er zo voorbij. Toen ik kwam gisteren stonden ze aan het begin van de weg.