Wie gaat er naar HypoPlaza's knalfeest?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 16:43

Ik ga ook met wat vriendinnen Lachen Ik weet alleen nog niet welke dag we gaan. Ik wilde voor de rijbroek die in die folder staat gaan. Hopen dat ze um hebben. Dat turquoise dekje klinkt ook erg leuk!!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:14

ik ga ook!! longeerlijn, peesjes, spoortjes, longeersingel en nieuwe longeerzweep en normale dressuurzweep. Ook voor nieuwe rijjas, en een nieuwe rijbroek misschien (heb net 6 weken nieuwe) Schijnheilig
Het is er overigens niet druk geweest vandaag, want een vriendin van mij is ook geweest en zij was zo klaar, terwijl je normaal weleens een klein uurtje in de rij kan staan hahaha .

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:16

Eens kijken wie ik dit keer mee kan krijgen Tong uitsteken

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:55

ik ga morgen Haha! voor een thermo rijbroek en een winterjas
en een halster en laarzen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:41

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:07

Gaat r niemand dinsdag?? lekker rustig..

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:14

Ook morgen!! met [***] en Marina Haha!

Veel Lik-its in slaan Schijnheilig

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 13:44

Redelijk geslaagd Haha!
Turqoise dekje hadden ze niet meer in Drs Vanille was er in overvloed maar dat staat niet op een schimmel.
Wél blauwe peesbeschermers, zweepje en een neoprene singel.
EN: leren laarzen, hakjes, aantrekdingen, schoonmaakspul.

Het was trouwens nieteens zo druk in de winkel, maar kwam vast omdat iedereen bij de kassa stond Ziek

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 14:01

He, als jullie toch naar Nieuwegein gaan, kom je dan op dinsdag, woensdag of donderdag ff langs op het Mega Paarden Evenement?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:26

Ikl ben ook geweest eeb een

thermo broek
thermo laarzen
sjaal
handschoenen
paardenjas met uitritsbare fleece.
halster voor teun
peesbeschermers hele kleine mini.
trui
meegenomen en 3 zwepen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:01

Ik zal er vast morgenochtend wel ff zijn Daarna door naar de Home Boxx voor het Megapaardenevenement Lachen

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:49

Ben vanmiddag ff geweest omdat een vriendin even wou kijken.... Vind het drie keer niks... Moest nog een deken hebben maar als het niet goed is krijg je daar geen geld terug maar een tegoed bon. Dus koop ik daar eigenlijk nooit wat... Ga veel liever naar de overkant... Freddy's. Betere spullen! en vind ik een veel leukere winkel met kwaliteits spullen.... Vond het vandaag wel zielig dat er iemand van horse plaza voor de winkel van Freddy's stond met een bordje dat horse plaza na 450 meter rechts was....... Kunnen niet tegen een beetje concurentie denk ik.....

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 00:22

sabineG schreef:
Vond het vandaag wel zielig dat er iemand van horse plaza voor de winkel van Freddy's stond met een bordje dat horse plaza na 450 meter rechts was.......

Nagelbijten / Gniffelen

Ik moet zeggen mijn winkel is het ook niet, maar was wel leuk om te kijken en rond te snuffelen Schijnheilig
heb natuurlijk ook weereeens wat gekocht, had wel nodig hoor Tong uitsteken

Een nieuwe regendeken van HH/lik-its een heleboel Vingers aflikken / en een nieuw halstertje voor de Shet en halstertouwen waren in de aanbieding en die kon ik wel gebruiken dus dat was mooi meegenomen *LOL*

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 08:00

Ik heb me eigen meteen zondag tegoed gedaan in Rotterdam.
Snoepjes, rijbroek en een fleecegevoerd vest gekocht, en nog 3 dekjes voor mijn knul (beige, ijsblauw en donkergroen). Ik ging eigenlijk voor het luipaard-dekje van Equiline, en die lag er helaas niet.
Maandag toen een stalgenootje ging lag die er wel, dus heeft die meegenomen voor me.

Mijn knollie is dus weer verwend met 4 nieuwe dekjes ... Rock-on, dudes!

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 09:25

Ik ga woensdag ochtend Haha! dus morgen ochtend Tong uitsteken naar Nieuwegein
Wie gaat er ook morgen?

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 09:44

Ik ga waarschijnlijk donderdag kijken bij de eerder genoemde winkels in Nieuwegein..... ben benieuwd..... en natuurlijk ga ik ook naar Paard en Sport.....

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:18

gyzmo schreef:
Ik ging eigenlijk voor het luipaard-dekje van Equiline
Maandag toen een stalgenootje ging lag die er wel, dus heeft die meegenomen voor me.

Ohhhhhhh Haha! Dat lijkt me zoooo leuk, een luipaard-dekje Haha!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:24

Ik ga donderdag even in Rotterdam kijken, ben er nog nooit geweest. Maar heb deze week last van ongelovelijke shoppingdrang dus kan het niet laten!

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:27

Ben gisteren in rotterdam geweest het was wel aardig,nieuw hoofdstel,schabrak,sokken gekocht .Vond het geen knalfeest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:59

ik ben 2e kerst dag geweest..in nieuwegein...eerst konden we het niet vinden...maar toen we het gevonden hadden vond ik het 3 keer niets...een speriempje wat als je het dubbel boog gelijk half doorbrak maarja..ik kon het niet laten en heb maar een dekje mee genomen

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 13:54

Goh iedereen gaat voor het turqoise dekje zo te horen Lachen
Nou, in mijn profiel zie je dus mijn Friesje met het beroemde Turqoise dekje (heb 'm op vorig tentenkamp gekocht) Tong uitsteken

Ik ga morgen, voor een aantal dingen als bijzetteugels, deken, nieuwe zweepjes en waarschijnlijk nog een dekje.
Nee, mijn portemonnee is niet blij met Hyporama...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 14:23

sabineG schreef:
Ben vanmiddag ff geweest omdat een vriendin even wou kijken.... Vind het drie keer niks... Moest nog een deken hebben maar als het niet goed is krijg je daar geen geld terug maar een tegoed bon. Dus koop ik daar eigenlijk nooit wat... Ga veel liever naar de overkant... Freddy's. Betere spullen! en vind ik een veel leukere winkel met kwaliteits spullen.... Vond het vandaag wel zielig dat er iemand van horse plaza voor de winkel van Freddy's stond met een bordje dat horse plaza na 450 meter rechts was....... Kunnen niet tegen een beetje concurentie denk ik.....

Tja zijn ook mensen die andersom over denken Tong uitsteken maar ja laten we die discussie niet meer aangaan. Voor goede spullen rij in naar Ruitershop zijn goedkoper Haha!.

Waarom dat bordje?. Omdat de meeste mensen de weg naar horseplaza niet kunnen vinden Haha!. Klinkt dom maar ze rijden er zo voorbij. Toen ik kwam gisteren stonden ze aan het begin van de weg.

Het zijn 2 totaal verschillende winkels dus denk dat de concurrentie niet erg is en er makkelijk tegen kunnen. De ene winkel is voor de mensen met een dikke portomenee en dure smaak. De andere winkel meer de manegeruiter en mensen die geen dure spullen willen voor hun paard.

Moest nog een nieuwe dekens hebben voor Urban. Ik heb altijd Globals opliggen ze liggen fijn en betaalbaar. Ze gebruiken ze toch niet in het weiland maar alleen in stal. Het was verschrikkelijk druk voor de rest niets gekocht heb genoeg.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 14:50

Verdorie waarom moet ik dit topic nu weer zien? Ik werk nl 2 minuten bij Hyprodrama vandaan. Ondanks dat ik anti ben (piaffe via internet is dé ruitershop voor mij) ga ik toch maar ff kijken!

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 16:06

woensdag in rotterdam Lachen

xxx naomi

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 18:10