NIEUW = Heuprijbroeken, al iemand ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:07

ik hou ook liever van hoog...

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:43

ik heb ook een navel piercing en ja die blijft wel eens hangen als ik de hoeven uitkrap ofzo (heb het net maar toch) dat doet dan pijn als je weer opstaat dus ik zou wel eens een heup broek willen proberen Knipoog

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:54

als hij niet aan de achterkant heel laag is als je opstapt dan vind ik het wel wat. Maar ik heb echt geen zin om tijdens het rijden steeds te controleren of m'n string geen meter boven mn broek uitkomt.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:17

Wat heb je in godsnaam aan een STRING als je rijdt?
Dat zit voor geen meter en voor wat of wie draag je het? Om je paard te 'versieren' ? Hier snap ik echt niets van ....
Ik wil er ook goed uitzien maar bij de paarden kan me dat wel niet zoveel schelen...

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:22

moeshie schreef:
Dat zit voor geen meter en voor wat of wie draag je het? Om je paard te 'versieren' ? Hier snap ik echt niets van ....
Ik wil er ook goed uitzien maar bij de paarden kan me dat wel niet zoveel schelen...

Sorry, maar ik draag ook altijd een string met rijden, en niet om de paarden te versieren Boos! , maar omdat gewone onderbroeken gaan irriteren, want die zit precies onder je zitbeenknobbel.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:36

smurf schreef:
heupbroeken, string, navelpiercing.... Ziek

dames, zijn jullie bezig met een modeshow of met een sport en dieren verzorgen Verward

Kijk eerst eens even wat functioneel is, uiterlijke vertoning lijkt me in deze niet de eerste prioriteit

Vindt dit een beetje een vreemde reactie...
een navelpiercing heb je of heb je niet, dat heeft niks met modeshow te paard te maken, maar er zijn ook mensen die nog een leven naast het paardrijden.

string draag ik ook graag, en het maakt mij niet uit of dat met paardrijden is, ik heb er geen last van.. of ik nou een gewone slip of boxer of string draag maakt mij niks uit. heeft ook niet met mode te maken, want ik show dat ding niet tijdens het paardrijden.

Heupbroeken, lijkt mij geweldig voor paardrijden, ik ben namelijk niet zo groot en heb ik verhouding ook nog een lange benen en een korte rug en een holle rug, waarbij die broeken dus vaak openstaan aan de achterkant.. nee ik heb er altijd al een hekel aan gehad..
en het zijn heupbroeken, geen bikinibroekjes.. je zal heus je kont niet zien bij het rijden.

Ik heb laatst 2 broeken van Schumacher gekocht.. ook een iets lager model, maar dat is nog geen heupmodel.

dus.. mode of geen mode.. het lijkt mij wel wat..

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:36

Tulandro schreef:
Sorry, maar ik draag ook altijd een string met rijden, en niet om de paarden te versieren Boos! , maar omdat gewone onderbroeken gaan irriteren, want die zit precies onder je zitbeenknobbel.

ik sluit me daar helemaal bij aan

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:41

en volgens mij wordt er niet helemaal begrepen wat een heupbroek is.. de broeken die een tijdje geleden in de mode waren, waren geen heupbroeken meer maar lowheupbroeken, je heup is (je weet wel) die bot aan de bovenkant van je been, daar zit die broek dus ook en ik weet niet hoe dat bij de andere lady's zit maar daar zit mijn bilnaad niet...

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:44

moeshie schreef:

Wat je aan een string heb als je rijd? Niet iedereen draagt altijd onderbroeken. Waarom rij ik ermee? ik draag altijd strings, dus ook met rijden. Ik vind onderbroeken voor geen meter zitten. Maar ik draag ZEKER geen string om mijn paard te 'versieren' haha Clown

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:13

hier sluit ik me bij aan, om nou mijn ondergoed te gaan verwisselen omdat ik paard ga rijden. DAT vind ik onzin Knipoog Het is maar wat je gewend bent

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:28

ik wil ze wel proberen, heb ook een vrij kort lijf. En heb liefst heupbroeken omdat die knopen anders in mijn buik porren. En dat is geen aangenaam gevoel Scheve mond
dan ben ik liever een modepop hoor...volgens mij rijd t in mijn geval zelfs fijner...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:34

Mij lijken ze ook wel fijn zitten, vooral in de zomer, lekker luchtig dan Haha! En dan staat het ook minder raar als je iets korters erop aan hebt. Een hoge paardrijdbroek vind ik niet altijd even mooi, maar ik moet zeggen dat ik de bovenkant van deze broek ook niet mooi vind. Er zit geen sluiting aan en dan krijg ik steeds meer het 'ordinaire legging-gevoel.'
Een lage broek zal zeker wel zijn voordelen hebben, maar dan moeten ze wel net zo duur worden (of liever gezegd wat goedkopenr Haha!) dan de gewone broeken, wil ik er een kopen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:00

Ik wil ze wel heel graag uitproberen, ze lijken me echt veel beter zitten dan de "hoge banden" Ik ben best klein en de broek komt toch echt wel tot mijn navel of hoger, vind het echt niet prettig.
Het is ook wel een mooi broek Haha!

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:02

lauw !! waar haal je die broeken ??
ik vind hoge broeken altijd zo poedersuiker !!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 22:36

poedersuiker Tong uitsteken whaha

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:38

hahaah jah daar kan ik ook niks aan doen hihih

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:57

Die wil ik!
lijkt me zoveel fijner als die hoge die ik nu heb.. vond het al nooit fijn om die aan te hebben Knipoog

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:04

Op die site kan ik geen prijzen vinden, maar zullen zeker wel duur zijn?!

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:11

ik wist niet eens dat die er waren joH! das ech beter! ik haat die hoge rijbroeken, ik sla ook al de bovenkant om dan zitie wel lekker! Lachen
ik wil die broekk!! Tong uitsteken

Rowy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:12

Ik vind het eigenlijk maar een beetje flauwekul, ik vind hoge broeken fijner, en voor het zicht alleen zou ik het nooooit doen. Ik wil dr goed uit zien, maar op m'n paard kan het me echt geen re*t schelen, maar ja, ik ben ook geen "setjes-mens" hihi (bandages, dekje rijbroek). Ik rij wel altijd met string, maar dat vind ik gewoon fijn.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:23

Lijkt me geweldig, ik heb best een beetje spekjes op mijn buik en met zo'n hoge strakke sluiting is dat niet fijn, want dan worden mijn spekjes samengedrukt Haha!
Heupbroek zit tegen je botten aan en die worden niet zo snel samengedrukt.
Over het modeaspect, ik denk niet dat, dat ermee te maken heeft, ik hoef geen jongens te versieren op mijn paard, denk dat ik dan ook zou mogen sleutelen aan mn slobbertrui, kapsel en modderschoenen.

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:25

Rijbroeken zitten al redelijk strak (blijkbaar niet bij de modellen die ze showen, die hebben geen vet, zo te zien) bij mij, en als ik dan een heupmodel aandoe: NEEEEE Au , die sluiting en taille , dan komt er 1 grote zwemband omheen bennik bang, en t lijkt me moeilijk om de juiste maat te vinden: taille, kont, benen

Gewone heup-jeans zitten overigens wel prrrima hoor

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:28

Mr_Mikey schreef:
Wat je aan een string heb als je rijd? Niet iedereen draagt altijd onderbroeken. Waarom rij ik ermee? ik draag altijd strings, dus ook met rijden. Ik vind onderbroeken voor geen meter zitten. Maar ik draag ZEKER geen string om mijn paard te 'versieren' haha Clown

Ik versier mijn paard er wel mee! En ze heeft zelf ook een heup-model-winterdeken! Zijn we niet sexy!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:29

moeshie schreef:

Goh, Ik draag een string om mijn paard te versieren! Vingers aflikken Clown

Nee, moet ik je teleurstellen..
Ik draag een string omdat IK het lekker vind zitten, omdat IK onderbroeken en boxers gewoon 10x niks vind. Iedereen zijn eigen voorkeur.
En dan heb ik ook nog eens de voorkeur om er goed uit te zien, zelfs als ik naar mijn paard ga, gewoon voor mezelf. Ik vind het fijn om er goed uit te zien, of ik nou bij mijn paard ben of op school zit. En ik snap niet waarom je daar een probleem van maakt, er is toch niks mis mee als je er goed uit wilt zien?

Als ik bij mijn paard vandaan kom, natuurlijk zit ik dan onder de Prut en stink ik. Geen problemen mee, maar ik wil er goed uitzien.

monteaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:33

Billy schreef:
Wordt de strateenmakersgleuf dan ook de springruitergleuf?
Ik vind het ten eerste niet mooi, en ten tweede denk ik dat het niet functioneel is.
Kan me niet voorstellen dat iemand z'n bilspleet wil showen met opstappen of springen

de bouwvakkerbilspleet komt helemaal terug!
dus, heup-rijbroek aan, geen ondergoed, liefst nog een maatje te grote heup-rijbroek en rijden maar door de stad! Ben jij ff een trendsetter!