Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moeshie schreef:Wat heb je in godsnaam aan een STRING als je rijdt?
Dat zit voor geen meter en voor wat of wie draag je het? Om je paard te 'versieren' ? Hier snap ik echt niets van ....
Ik wil er ook goed uitzien maar bij de paarden kan me dat wel niet zoveel schelen...
, maar omdat gewone onderbroeken gaan irriteren, want die zit precies onder je zitbeenknobbel. smurf schreef:heupbroeken, string, navelpiercing....![]()
dames, zijn jullie bezig met een modeshow of met een sport en dieren verzorgen![]()
Kijk eerst eens even wat functioneel is, uiterlijke vertoning lijkt me in deze niet de eerste prioriteit
Dat zit voor geen meter en voor wat of wie draag je het? Om je paard te 'versieren' ? Hier snap ik echt niets van ....
Ik wil er ook goed uitzien maar bij de paarden kan me dat wel niet zoveel schelen...
En dan staat het ook minder raar als je iets korters erop aan hebt. Een hoge paardrijdbroek vind ik niet altijd even mooi, maar ik moet zeggen dat ik de bovenkant van deze broek ook niet mooi vind. Er zit geen sluiting aan en dan krijg ik steeds meer het 'ordinaire legging-gevoel.'
) dan de gewone broeken, wil ik er een kopen. 
Mr_Mikey schreef:Wat je aan een string heb als je rijd? Niet iedereen draagt altijd onderbroeken. Waarom rij ik ermee? ik draag altijd strings, dus ook met rijden. Ik vind onderbroeken voor geen meter zitten. Maar ik draag ZEKER geen string om mijn paard te 'versieren' haha
Billy schreef:Wordt de strateenmakersgleuf dan ook de springruitergleuf?
Ik vind het ten eerste niet mooi, en ten tweede denk ik dat het niet functioneel is.
Kan me niet voorstellen dat iemand z'n bilspleet wil showen met opstappen of springen