geen woorden voor... hoe verzin je zoiets... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:De staleigenaar is nogal een ouderwetse vent, analfabeet, ik heb de indruk dat zijn activiteiten niet aan de belasting worden opgegeven en dus niet officieel zijn, dus geen contracten oid.

Het waren 4 welsh a hengstjes altijd last van uitbreken enz. Dus of ze werden gecastreerd of voor 1 september (vorig jaar) een ander pension adres. Zo kan het ook dus
Kan me neit voorstellen dat mijn vader die pony s naar de slacht had gebracht echt vreemd
pastel schreef:als dit allemaal "zwart" gaat, kan hij dus ook nooit aantonen dat die persoon achterloopt met betalen lijkt mij.
dus hoe kan hij die paarden dan naar de slacht brengen?
Nu zijn ze al een tijdje verkocht, geen idee waarheen, maar de slacht zou kunnen. Stom dat sommige mensen er gewoon niks aan doen, ze bracht af en toe wel stallingsgeld maar keek niet eens om naar de pony's
.piggeljay schreef:wat moet ik dan met dat paard? verkopen?, ik heb de eigendoms papieren niet en zal die ook niet krijgen, weg geven? aan wie? een rechtzaak beginnen tegen de eigenaar om of de stalingskosten terug te krijgen of de eigendoms papieren? naar de slacht brengen is dan de enigste oplossing om toch nog iets van je geld terug te zien en van de kosten af te zijn of hem aan een boom binden in het bos tot iemand hem vind.

Lusitana schreef:Ik wil alleen iets zeggen over het aantonen dat het je paard is. Ik heb twee ponies naar de slacht gebracht, er is nooit ook maar iets gevraagd, zelfs niet mijn naam! Maar, misschien is dat tegenwoordig anders.