Rondom bekappen en ijzers was 75 euro en dat wordt nu 85
Ligon staat nu ook nog eens op egg-bars,weet niet wat me dat dan gaat kosten,maar ik vrees dat ik er zo langzamerhand een krantenwijk bij kan gaan nemen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sannie1984 schreef:Sorry mensen.. maarre.. ik heb een maar.
Gaan de benzineprijzen ook niet omhoog?
Zo dus ook nu de ijzerprijs.
De laatste 3-4 jaar is die ijzerprijs gestegen met zo'n 3-400% (!!!)
Dus is het helemaal niet zo gek dat de hoefsmeden van rondom bijvoorbeeld 75 naar 80 maken.
Hun inkopen worden duurden.
Niet alleen de hoefijzers, maar ook de gereedschappen.
PriscaZ schreef:Dat scheelt ze geen 10 euro per paard hoor. (in andere voorbeelden) Mijn broer is metaalbewerker en mijn schoonbroer ook en zij vinden het beide belachelijk. We hebben het daarom afgelopen weekend berekend wat een paard echt duurder wordt en dat zit echt in de... centen. Dat gereedschap vereken je op alle paarden die je bekapt en beslaat en daar komt nog bij dat je hoefsmid natuurlijk niet ineens op 1 januari allemaal nieuw gereedschap moet hebben.
Ik snap natuurlijk wel dat het duurder wordt, maar zoveel is echt niet nodig... elke keer dat mijn hoefsmid komt is hij weer een paar euro duurder. Ik hoop dat hij dit keer eens niet meedoet aan de prijsverhoging...
Unity"]
Dan denk ik dat dat pech hebben wordt Prisca. Hij gaat wel degelijk omhoog.
[/quote]
balen... jammer dat mijn salaris niet mee omhoog gaat... Het is dan maar zo, Pris kan goed met hem over weg. Wel afzetters dan die leveranciers.
[quote="Unity schreef:Ik zit hier helemaal niemand te verdedigen hoor