Leren rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:25

Dyyy schreef:
Hier is er een: [image]

Petrie Perfect
Lederen rijlaars met een luxe uitstraling. Voorzien van kalfslederen voering voor optimaal comfort. Uitgevoerd met dressuurboog en een hoog contrefort. Leverbaar in een ruim maatschema. De Petrie Perfekt hebben wij op voorraad in vrijwel alle maten, kom dus snel kijken en passen!

Prijs: € 195,00

www.ooteman.nl

dank je wel. Ik ga nu sparen voor deze laarzen:D

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 09:50

Ik heb Lipica laarzen, niet zo heel bekend maar wel heel erg fijne laarzen!!
ze waren€200,- helemaal op maat gemaakt.. zijn ong hetzelfde model als petrie perfect.. ook kun je kiezen welke kleur je wilt, bruin, roodbruin, blauw of zwart. evt. kun je er ook een rits in laten zetten of veters aan de voorkant, maar dan komt er een extra bedrag overheen
Afbeelding
dit is hem dus, ben er heel erg blij mee!! Lovers

heb wel het idee als ik laarzen van andere zie/voel, dat deze wat soepeler zijn, maar ze zakken niet in ofzo....

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:26

thinka schreef:
Ik heb Lipica laarzen, niet zo heel bekend maar wel heel erg fijne laarzen!!
ze waren€200,- helemaal op maat gemaakt.. zijn ong hetzelfde model als petrie perfect.. ook kun je kiezen welke kleur je wilt, bruin, roodbruin, blauw of zwart. evt. kun je er ook een rits in laten zetten of veters aan de voorkant, maar dan komt er een extra bedrag overheen
[image]
dit is hem dus, ben er heel erg blij mee!! Lovers

heb wel het idee als ik laarzen van andere zie/voel, dat deze wat soepeler zijn, maar ze zakken niet in ofzo....

Ik heb ze nu vijf jaar en zijn fijne laarzen.

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:27

Nu wil ik over stappen op een ander merk, maar dat is nog lastig want standaard pas ik niet en dan komt er een hoop geld bij. Mss toch maar weer terug naar lipica.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 10:59

idd, dat probleem had ik ook, ik ben namelijk best wel lang en heb hele smalle kuiten..en die lipica's zitten echt super!

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 00:55

thinka schreef:
idd, dat probleem had ik ook, ik ben namelijk best wel lang en heb hele smalle kuiten..en die lipica's zitten echt super!

Klinkt goed! Waar zijn ze te krijgen?

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 08:32

Jeps ik heb de Petrie Anky...... Het inlopen was zeker geen pretje, en het inrijden al helemaal niet, ben begonnen met 10 minuten en zo verder. Maar nu ze ingelopen zijn, zijn het superdeluxe laarzen en zou nooit meer anders willen. Let je wel op met deze laarzen dat ze zool niet aan de laars is gestikt maar gelijmd. Dat houd in dat de laarzen op de zool van iets minder kwaliteit zijn. Dus het zijn geen paarden uit de wei/was/mest laarzen. Voor het rijden aandoen, na het rijden uitdoen. Dan blijven de laarzen echt super. En natuurlijk even na het rijden de laarzen schoonmaken.

Voor de wedstrijd even hete kiewie schoenpoets erop. Uit poetsen, panty erovereen en het is net een spiegeltje.

Heb ze nu al anderhalf jaar en vind ze super.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 10:40

Dyyy schreef:
Klinkt goed! Waar zijn ze te krijgen?

ik heb ze ergens bij aalsmeer in de buurt laten maken in een relatief klein paarden winkeltje, ik zal wel vragen aan een vriendin van mij waar dat precies is(ik ben via haar daar gekomen)