Pony poept in waterbak..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 13:17

hangt de waterbak niet te laag?
balk van ijzer eromheen plaatsen,kan ook.
meerdere keren per dag de waterbak nakijken is de goedkoopste/makkelijkste oplossing.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 22:29

ja, ik zal het eens aan de stalhouder vragen of hij een oplossing weet, die waterbak kan niet ergens anders dacht ik ivm de leidingen.
Maar ondertussen heeft ze het vandaag niet gedaan iig Lachen

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 22:42

misschien een balk voor de waterbak plaatsen zodat je paard wel nog kan drinken maardat de poep ervoor valt..bij ons paard hielp het ook

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 16:19

hetismij schreef:
misschien een balk voor de waterbak plaatsen zodat je paard wel nog kan drinken maardat de poep ervoor valt..bij ons paard hielp het ook

Ja inderdaad. Cookie poepte ook altijd in zijn waterbak. Eerst hadden we een houten balk maar die had hij doorgebeten en nu hebben we een ijzeren en poept hij er niet meer in Lachen

Tralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:21

Sanet schreef:
Dat is mooi oliebol.. haha :S Neej, dat vind ik dus echt vies.. maar goed.. je kunt ook niet verwachten dat ze steeds die poep eruit gaan halen. Ik had het dan gewoon op de grond gelegd waarschijnlijk, niet bovenop de poep.. jakkie

precies, ik heb ook al verschillende keren gevraagd of ze het dan even op de grond willen gooien. Kleine moeite zou je zeggen, maar blijkbaar erg lastig te onthouden...

Ben het verder helemaal met Cassidy eens.