nieuwe leren laarzen hoe hoog?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:52

Anouar15 schreef:
Ik heb na bijna 2 jaar die hakjes er nog in en m'n knieholtes bloeden nog steeds als ik echt intensief (les) heb gereden. De achterkant is ook heel ver omgevouwen, meer als dat ik bij andere mensen gezien heb.

Dan zijn ze je toch écht te hoog aangemeten!! Da's echt niet normaal.
Dat je ze uberhaupt nog aantrekt, ik had ze allang in een hoek gesmeten Bloos

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:02

tinaaz schreef:
maareu nog even over dat traplopen,
is er dan niet de mogelijkheid dat het leer bij je knieholte op de duur omklapt ipv dat er vouwen in het leer bij de voet gaan zitten?

inderdaad, je kan zo aan mensen op wedstrijd zien of ze met hun laarzen fietsen, traplopen of autorijden, dan zijn ze omgebogen. Zo zonde vind ik dat. Mijn laarzen gaan aan als ik erop ga en uit zodra ik eraf ben... (de cavallo's dan... MH's blijven gewoon aan)

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:07

Volgens mij mogen laarzen helemaal niet zo erg knellen dat je kuiten blauw zijn en je knieholtes bloeden!! Ik heb een tijd geleden in BIT gelezen dat een goede laars gewoon goed moet zitten.
Je betaald er potverdorrie een hoop centen voor, dan mag je verwachten dat ze lekker zitten.
Tot bloedens toe??? Dan heb je echt de verkeerde maat laars....

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:22

Ik heb mijn petrie's nu ong. een half jaar en bij mij doen ze af en toe ook nog pijn in m'n knieholte!