Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
:P dank je wel!! LoveJoew schreef:en daarnaast longeer ik haar dan ook nog zon 3 keer..
en het longeren is ongeveer een kwartier tot 20 minuten per keer.
griebels schreef:Een 3 jarige kun je max 3x p/w een half uurtje pakken (rijden en/of longeren). Echter als hij nog zo in de groei is, zou ik hem toch mooi nog zeker een half jaartje laten staan. Heb je later meer profijt van.
Dus gewoon weer lekker de wei op met vriendjes! En niet rijden en longeren
hij is op 3.5 ingereden en reed toen maar 2 keer in de week 20 min (daarna gaf hij ook echt aan dat hij geen zin meer had) nu hij meer conditie krijgt rij ik ook iets meer en iets langer en hij vind het allemaal erg leuk
dat wordt lachen!! KissMeQuick schreef:Mijn paard wordt in april 4...
Ik rijdt 4 of 5 dagen in de week...nou moet ik zeggen dat ze ook niet zo heel veel meer groeit hoor...
Op maandag gaat ze een uurtje in de wei, of ik gooi haar los, op dinsdag heb ik een uurtje les...woensdag weer wei, donderdag een half uurtje rijden, vrijdag half uurtje rijden, zaterdag uurtje les en zondag of een half uurtje rijden of in de wei.
Woensdag heb ik trouwens me eerste springwedstrijdje...60-70 cmdat wordt lachen!!