wie weet dit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 14:43

Het kan weinig kwaad, als je er maar rekening mee houd dat je minder van je omgeving hoort, en je dus eerder verrast wordt als je paard bv schrikt van een geluid. Als je een radio bij de bak hebt, hoor je de andere dingen om je heen nog beter, dan wanneer je oordopjes in hebt. Dus als je met MP3 speler wilt rijden, zou ik inderdaad maar 1 oordopje in doen.

Ik zou niks van de muziek horen als ik aan het rijden ben, ben altijd veel te geconcentreerd bezig. Tong uitsteken

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:28

Ik vind het heerlijk om met muziek te rijden, zowel in mn oor als de 'gewone' radio. Ik zie er ook niet het gevaar van in. En ze vallen nooit uit mn oren omdat ze precies onder mn cap bandje blijven zitten!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 19:21

Het zou niet in me opgekomen zijn, maar nu ik er over nadenk: Ik geloof niet dat ik met dingen in mijn oren en een apparaat in mijn kleren durf te rijden. Ik val zowat nooit, maar ik moet er niet aan denken te vallen met "pluggen" in mijn oortjes.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 17:09

Rosalie123 schreef:
Het lijkt mij dat er dan wel snel de oordopjes uit je oren vallen. Vooral in draf, als je aan het doorzitten bent.
Bij mij op de fiets vallen ze er al snel uit. Laat staan paardrijden!

ik rij nog maar B dus dan hoef ik zowat iet door te zitten(doe ik eigenlijk bijna nooit, alleen voor overgang) Bloos

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 17:40

Ik denk niet dat het gevaarlijk is...maar als je eraf valt is de mp3 speler vast stuk... Clown

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 17:44

Ik denk het niet, zolang je maar niet op je paard vergeet te letten Haha! Een vriendin van me was eens zo geconcentreerd aan het zingen dat ze vergat op haar paard te letten en toen het paard plots verschoot had ze geen tijd meer om te corrigeren en lag er af Scheve mond En zij zich maar afvragen waarom ze nu op de grond lag Haha!

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 17:58

Je bent minder geconcentreerd aan het rijden waarschijnlijk waardoor je paard dus meer slechte gewoontes zou kunnen gaan ontwikkelen of iets zou gaan kunnen proberen omdat jij toch niet zo goed oplet (en dat hebben ze echt wel in de gaten hoor!)
Daarnaast hoor je idd geen geluiden van je omgeving...als jij een geluid hoort waar je paard van kan schrikken ga je je (onbewust) er toch op voorbereiden...hoor je niks dan bereid je je niet voor en val je dus sneller...
oftewel het is wel gevaarlijk omdat je kans om te vallen o.i.d. dus vergroot wordt Knipoog

Charlot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:03

Ik rijd vaak ook buiten met MP3-speler in. Wel 1 dopje dan, zodat ik het verkeer nog wel kan horen, want anders kan het uiteraard wél gevaarlijk zijn. Als je met 1 dopje rijd, en op zo'n volume dat je je omgeving nog wel hoort, zie ik het gevaar er niet van in...

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:06

het is volgens mij niet gevaarlijk zolang je hem maar zachtjes aanzet, of 1 dopje indoet.. zodat je de geluiden om je heen no wel kan horen

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:15

ik doe het heel vaak! je moet alleen oppassen dat je nog wel dingen hoort waar je pony van kan schrikken.
ik doe het zelfs buiten... naar mijn pony is onwijs gemakkelijk

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 19:28

okeej bedankt die van mij is nog nooit ergens van verschoten ze is veelste bang dat ik eraf val Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:48

Lekker met je paard naar buiten toe, en dan ergens in de middle of nowere KEI hard meeblèren met je MP3 speler.. Hihi..

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:58

Angeliek schreef:
Lekker met je paard naar buiten toe, en dan ergens in de middle of nowere KEI hard meeblèren met je MP3 speler.. Hihi..

meeblèren doe ik noooooit Schijnheilig

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 11:01

hahaha ik ook niet hoor ik ben dan nog wel zo asosiaal om niet eens weg te gaan ik ga gewoon waar iedereen bij is Tong uitsteken

ik wordt ook vaak genoeg voor gek verklaart Tong uitsteken aar dat maakt mij tog niet uit Knipoog