Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) maar volgens mij wordt het daar niet beter van zoals Cynthy al zei..
het lichtpuntje is voor koude voeten
bibi76 schreef:Ja koude voeten wie heeft er geen last van
NOU IK!!!![]()
![]()
![]()
Heb namelijk vorig jaar al uit gevonden dat Tijgerbalsumhet lichtpuntje is voor koude voeten
Je moet wel op letten dat je na het insmeren van je voeten, zool en tenen, je handen goed wast.
Het is namelijk niet echt goed om met vuile ( tijgerbalsum handen) je paard aan te raken.
De tip werkt echt super goed, na het in smeren heb je al na 10 minuten effect, het werkt ongeveer 3 a 4 uur.
Hierdoor is het ook niet meer nodig om meerdere sokken over elkaar heen aan te trekken.
Ruimte in je schoenen zorgt zo wie zo voor een betere doorbloeding
Dat kan ik dan weleens erop smeren! Waar smeer je het precies? op je voeten, maar ook op je zooltjes?? sliertje schreef:Oke je kan blijven klooien met sokken, sro en plastic zakjes, maar de warmte moet van binnenuit komen.
Ik slik gingko biloba. Dat heeft als gunstige bijwerking dat het helpt tegen koude handen en voeten!!! En het geeft een verhoogd concentratie vermogen, handig op school dus
Deze pilletjes zijn gewoon een voedingsupplement, verkrijgbaar bij de trekpleister, da enzo. En het is ook helemaal niet duur. Ik betaal voor 60 tabletten ongeveer 4 euro ofzo. Daar doe je ongeveer twee maanden mee. Dus voor 8 euro, de hele winter warme handen en voeten!!