Wat zijn Pennymeisjes??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:42

ilufprincess schreef:
OMG op jumping gisteren was er een meisje(8jaar ofzo)
met de perfecte combinatie
Pesoa bit & scherpe sporen..Mhzzzz Scheve mond Scheve mond wordt er echt pist van
kind is er nog maar 8 en de pony is verprutst

*stemp*
oh nee, mocht niet van de TS. Schijnheilig
Maar waarom kan een meisje van 8 hier niet mee rijden?? Ik ken zat kinderen van 8 die hier beter mee overweg kunnen dan een volwassenen.

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:09

Ik denk op een of andere manier bij penny meisje aan wat anders....

*Ik vind Penny meisjes de kleintjes die met capje op en zweepje in de hand naar de manege fietsen en voltes rijden op de weg Clown ...
*Een meisje dat haar shet/ponnie met 10 kleurtjes invlecht om op wedstrijd te gaan.
*Een meisje dat vol genot in de stal bij haar paard ligt te genieten,en hele verhalen verteld over wat ze die dag heeft meegemaakt op school.
*Een meisje dat met cap op,bodyprotector aan op een enorme hindernis afrijd ( +/-25cm) en dan hysterich haar paard beloond na afloop(alsof ze JIM gereden heeft.
*Een meisje dat alle behaalde rozetten (dagen na de wedstrijd)meeleurt en vol overgave haar wedstrijdverhalen met je deelt(en dan ook nog zegt roze is mijn lievelingskleur Go jij! Go jij! )

Dat zijn voor mij Pennymeisjes.....
Al het andere wat hier op "Bokt" en "de echte wereld" rondloopt
Tsja heb ik eigenlijk nog geen naam voor gevonden Scheve mond

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:38

*Elles komt Pennymeisjes redden*

Voordat dit topic weer página's-lang doorrommelt over het hoe en wat van het (inmiddels behoorlijk uitgekauwde Rolleyes) Pennymeisje, doe ik hier een babyrose hangslot op....

*galoppeert weer weg op haar pikzwarte hengst die ze zelf getemd heeft en waar alleen zij op kan rijden Tong uitsteken *