wat kost een Thorrowgood hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:02

Van Libbys heb ik teugels voor mijn dochter, lichtgewicht en antislip. heerlijke dingen, vooral omdat ze met musketon zijn.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 23:15

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 07:13

irene schreef:
Ze zijn er idd ook van Wintec. Ik heb er daar zelf 2 van voor de pony's en persoonlijk vind ik ze ook mooier. In de ruitersportzaak vertelden ze ook dat de kwaliteit van Wintec beter is dan die van Thorowgood. Ik heb de Wintec hoofdstellen alleen nog nooit in Nederland gezien. Ik heb ze zelf in Engeland besteld.

Waar in Engeland?

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 09:13

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 18:02

Ik wil geen webbing, en ik wil ook geen halsterhoofdstel. Gewoon een engels hoofdstel maar dan van nepleer.
Dus dan blijft vrees ik inderdaad alleen Thorrowgood of Wintec over.

Kan iemand de bladzijde van de thorowgood folder waar het hoofdste+ de prijs opstaat inscannen?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:07

Die van Wintec en van Thorrowgood zijn te vinden op de site die irene geeft. Ik heb hele goed ervaringen met die winkel, ik haal ook mijn mini Rhino dekentjes er vandaan en met endurance hoofdstel(erg handig als je een hengst heb en z'n halster in het bos en dergelijke liever niet afdoet als je ga rijden) komt er vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:09

Ik heb hier een folder van die thor. hoofdstellen en zadels enzo en geloof dat daarin staat dat de adv. verkoopprijs 85 is ofzo. Voor dat geld koop ik wel een leren merkhoofdstel.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:18

Ik heb dat hoofdstel van thorowgood gekocht op het horse-event bij hun stand. Daar heb ik er 25 euro voor betaald en voor de teugels 14 euro. In mijn profiel staat een foto van Raiza met dat hoofdstel.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 18:03

Ik heb even gekeken Jargeau. Het is volgens mij een praktisch hoofdstel, de ogen van gaatjes voor de gespen vind ik behoorlijk groot. Maar verder vind ik het hoofdstel wel redelijk afgewerkt, het is niet zo'n webbing geval als wat ik altijd voor ogen heb (fel gekleurd, heel erg breed en grof). Voor wedstrijden vind ik het niet zo mooi, maar voor thuis is het geen gek hoofdstel.
Ik heb inmiddels ook een scan gekregen van het thorrowgood gidsje.
Nu nog dubben over wel of niet doen. 39 euro is op zich niet zo goedkoop natuurlijk, maar aan de andere kant gaat het vermoedelijk ook vrij lang mee zonder al te veel onderhoud.