1.83m en e-pony?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 15:07

Quarterlover, als ik je naam zo zie dan denk ik zomaar dat je erg weg bent van Quarters. Quarters over het algemeen zijn niet zo erg grote paarden (of je moet echt voor een pleasure- of huntergefokt paard gaan). Doe wat je hart je ingeeft en ga voor het ras of het paard dat je aanspreekt en laat je niet gekmaken door mensen die op grond van vooroordelen of: "wat men vindt" je advies gaan geven. Laat je hart spreken en bega niet de fout een paard waar je helemaal weg van bent te laten staan omdat hij/zij/het nu net die 10cm mist die anderen vinden dat JIJ nodig hebt...

Follow your hart....

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 16:10

Hoi, ikzelf ben 14 en ben 1.63
Mijn D-pony is 1.40 of misschien iets groter. In elk geval word ik niet groter dan 1.70.. ik weet niet of ik er op kan blijven rijden Verward , maar ik hoop het wel. Mijn pony is trouwens niet fors, maar ook niet super-slank.. iets er tussen in.
En ik ben het er mee eens dat je een pony hebt die bij je past en of je benen eronder uit hangen, maakt toch helemaal niet uit?

-x- Elke & hoefjes Mazzel