supersambo schreef:ik heb zowel de gpg als een sprenger-variant.. ben zelf zeer te tevreden over beiden.. ik denk dat de gpg nog meer veren en nog meer ontlasten
ik denk dat het het proberen waard is..vooral bij het lichtrijden merk je de werking van de beugels goed
hoi,
Wat zijn die gpg beugels? Ik kon tot gister alleen de sprenger beugels. Welke vind je het beste rijden? Er zijn best veel meiden met reuma die rijden. Bij mij is de reuma op dit moment rustig alleen heb ik in mijn knieen en enkels artrose door de vele ontstekingen! En dat doet zo'n zeer. De pijn kunnen ze NIET wegnemen ze kunnen het hooguit dragelijker maken! En omdat ik gehoord had van deze beugels...
Maar ik wil natuurlijk eerst er vanalles over horen. Ik rijdt nu al bijna 3 kwart jaar niet meer zoals vroeger toen de tijd had ik nog een paardje (verzorg) maar hij was zegmaar voor mij. Die heb ik zelf ingereden en na 1 jaar kreeg ik zo'n last heb nog een jaar aangemodderd en toen is ze verkocht. Ik deed er steeds minder mee (ook omdat ze mocht niet naar buiten waardoor ze helemaal gek werd als ik dan ging rijden en rijden ging alleen op de weg). En ging me steeds meer aan dr ergeren! Ze had altijd bijzondere dingen in het hek zastzitten, met dr been over het touw hangen enz het was een vreselijk lief paard hoor echt.
Maar mijn paardje wil ik er niet voor opgeven dus als die beugels nou echt verlichting geven zou echt heel fijn zijn!