Is er iemand met verende beugels???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 10:47

supersambo schreef:
ik heb zowel de gpg als een sprenger-variant.. ben zelf zeer te tevreden over beiden.. ik denk dat de gpg nog meer veren en nog meer ontlasten
ik denk dat het het proberen waard is..vooral bij het lichtrijden merk je de werking van de beugels goed

hoi,

Wat zijn die gpg beugels? Ik kon tot gister alleen de sprenger beugels. Welke vind je het beste rijden? Er zijn best veel meiden met reuma die rijden. Bij mij is de reuma op dit moment rustig alleen heb ik in mijn knieen en enkels artrose door de vele ontstekingen! En dat doet zo'n zeer. De pijn kunnen ze NIET wegnemen ze kunnen het hooguit dragelijker maken! En omdat ik gehoord had van deze beugels...
Maar ik wil natuurlijk eerst er vanalles over horen. Ik rijdt nu al bijna 3 kwart jaar niet meer zoals vroeger toen de tijd had ik nog een paardje (verzorg) maar hij was zegmaar voor mij. Die heb ik zelf ingereden en na 1 jaar kreeg ik zo'n last heb nog een jaar aangemodderd en toen is ze verkocht. Ik deed er steeds minder mee (ook omdat ze mocht niet naar buiten waardoor ze helemaal gek werd als ik dan ging rijden en rijden ging alleen op de weg). En ging me steeds meer aan dr ergeren! Ze had altijd bijzondere dingen in het hek zastzitten, met dr been over het touw hangen enz het was een vreselijk lief paard hoor echt.
Maar mijn paardje wil ik er niet voor opgeven dus als die beugels nou echt verlichting geven zou echt heel fijn zijn!

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 11:13

Ik ken iemand die ze heeft, omdat ze nekklachten heeft.
Zij vindt het wel helpen.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:14

Afbeelding

Dit is een afbeelding van (het vorige model van) de GPG beugels. Het nieuwe model heeft de koker iets meer in de beugel geintegreerd en niet "los" erboven op. Het nieuwe model is minder gevoelig voor vuil en stof. Nogmaals. Ik ben er echt heel heel blij mee.

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 18:33

Hoi,

Dat zijn hele mooie beugels , wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag? En waar heb je ze gekocht? Nou ik hoor het wel!

Groetjes nancy

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:33

Ik heb de sprenger beugels en ik vind ze fijner rijden dan de GPG, ze bevallen me super en ik heb nooit meer last gehad van m'n rug en knieën met rijden *klopt af* sinds die beugels. OK dan!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:19

hoi,

Heeft iemand misschien nog (2e hands) GPG beugels liggen, mn zusje mag alleen rijden met zulke beugels omdat ze een poos geleden haar enkelbanden gescheurd heeft en van de fysioterapeut 3 maanden niet mag rijden mits ze speciale beugels heeft.
mail maar als je zulke hebt...

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:21

hoi,

Heeft iemand misschien nog (2e hands) GPG beugels liggen, mn zusje mag alleen rijden met zulke beugels omdat ze een poos geleden haar enkelbanden gescheurd heeft en van de fysioterapeut 3 maanden niet mag rijden mits ze speciale beugels heeft.
mail maar als je zulke hebt...

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 19:01

Hoi hoi,

wat kosten deze beugels nieuw??? zowel de GPG als de sprengers???....

groetjes nancy

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:09

Ik heb, meen ik, 115 euro betaald voor de GPG beugels. Ik heb ze gekocht bij Hypoweert (onderdeel van Horselover).
Wat de Sprenger beugels kosten weet ik niet.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:47

Ik heb dezelfde als Mikkie laat zien. Het zijn echt hele fijne beugels en ik ben er erg tevreden over.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 20:13

Er stond een setje te koop op Marktplaats!!!