Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saamhorigheid, onderling respect, lekkere discussies, medeleven en troost, behulpzaamheid, en nog veel meer vind ik bij de nvvr. De wijze waarop tegen paarden aan gekeken wordt, de wijze waarop mensen zeggen: "is je paard stuk? Wil je mijn tweede paard lenen op dat weekend?" of "heb je problemen met vervoer? kan ik je op komen halen?" Trailer-poolen is heel gewoon bij de nvvr. NVVR staat open voor alle nieuwe dingen, maar is altijd wel kritisch. vooral kritisch naar dingen die niet aardig zijn/lijken tegenover onze grote vrienden: de paarden. 
Kaya schreef:Eén nadeel: na verloop van tijd kom je tot de ontdekking dat nagenoeg je hele vriendenkring alleen nog uit nvvr-leden bestaat...
)
.Jet schreef:Ik ben ook dit jaar lid geworden. Ik wilde het al jaren, ik denk al wel 15 jaar, maar het kwam er nooit van. Steeds was er wel een ( voor mij zeer geldige) reden om geen lid te worden en eindelijk dit jaar: Lid! Nog nergens aan delgenomen, maar wel het blad gekregen, fijn blad waar je echt veel in te lezen hebt! Ook de yahoo-lijst vind ik trouwens erg leuk om te volgen! Ik plaats er eigenlijk nooit, maar lees wel regelmatig stukken mee, erg interessant en mooi om te lezen.
susan schreef:Ik bedoelde: ik MAAK hem - ik ben grafisch vormgever en knutsel de beeldjes en lettertjes in elkaar. Het vullen gebeurt door een geweldig redactieteam, en nog een heel scala aan mensen die vanaf de achtergrond meewerken. Mensen die verslagjes schrijven, interessante dingen aandragen, post sturen, columns schrijven - echt leuk!dat doen de karins en de andere redactie leden dus goed
Kaya schreef:Nu je het er toch over hebt: er zijn nog 2 plaatsen over op het weekend met Petra Rossler, 14-16 januari in Pesse. Klassieke Iberische rijstijl, verzameling aan de losse teugel, veel gezelligheid en lekker eten - wie biedt?

of wat voor paard je hebt. De NVVRmensen zijn hartelijk en hebben een ding gemeen lekker genieten van je paard en lekker doen wat bij je past. Dat maakt de NVVR veelzijdig maar ook spannend, als je iets organiseert weet je niet wat voor mensen uit de auto's komen en wat voor paard ze in de trailers hebben. Het is gewoon een hele leuke club!