Waar kun je een goede strandrit maken??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jacob112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:41

Barb schreef:
2 van mijn klanten zijn ook eens bij poelenburgh mee geweest en die hebben de rit niet als leuk ervaren. Vooral de begeleiding was niet aardig en ze werden afgesnauwt wat al voor de rit begon.
Deze klanten zijn afzonderlijk op buitenrit geweest bij poelenburgh, dus het lag niet aan het humeur van die dag van de begeleider!

deze klant was erg on tevreden, een meisje was dr afgevallen. dus ik stap af om dr te helpen. zij huilen enzo. denk doe ff galant. wordt ik echt flink afgesnauwt door zo'n jong huppel dingetje. waarvan dr eigen paard de wildste van allemaal was. het was in de regen. kleine meisjes van 10 mee :s terwijl ze zeggen dat je 2 jaar ervaring moet hebben. meisjes helemaal bang enzo echt verschrikkelijk. sorry was dit commentaar maar moest het even kwijt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 18:32

AnnetteH schreef:
Ik heb vroeger bij manege le Cavalier, Scheveningen, gereden. (Alkmaarsestraat 20 2587RN 's-Gravenhage )
Op zondag maakte we geweldige tochten via strand en duinen. Onderweg ergens wat drinken en of eten.
Maar vroeger is echt vroeger...schat zelf zo'n 15 a 20 jaar geleden....
Misschien doen ze het nog, dan zeker de moeite waard !!!

wat ik van mijn pa gehoord heb (woont in Scheveningen) toen ik vroeg of ze in Scheveningen nooit eens strandritten maakte met een groep ofzo, was dat de enige manege in Scheveningen sinds kort gesloten was,

gok dus dat dat deze manege is Lachen

Vrouw1515

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:02

Menino schreef:
wat ik van mijn pa gehoord heb (woont in Scheveningen) toen ik vroeg of ze in Scheveningen nooit eens strandritten maakte met een groep ofzo, was dat de enige manege in Scheveningen sinds kort gesloten was,

gok dus dat dat deze manege is Lachen

Ohhh wat zonde !!! De strandritten, 15 a 20 jaar geleden, waren superrrr ! Is natuurlijk al een aantal jaren geleden maar toch. Ze staan nog wel gewoon in het telefoonboek en de gouden gids. Heb wel gehoord dat ze bouwplannen hadden waar die manege staat.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 20:09

Ik heb 2 x een strandrit bij Manege De Krim op Texel gereden.
Was wel leuk, maar je gaat dan niet op het strand in rengalop..

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 09:27

geeek schreef:
bij manege lisiduna in burch-haamstede (zeeland)
is echt geweldig! leuke begeleiding en dan kun je ook met zijn 2 en een leidster! dus hoeft niet perse een groep! OK dan!

......kijk bij deze manege maar uit dat je er niet af valt en letsel oploopt......check het verzekeringsgebeuren.....

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 09:39

Ik ga ook voor Manege de Barrage op Terschelling *LOL* ..Lok vind ik juist weer een heel stuk minder.... (minder goede begeleiding en qua ligging minder gunstig)

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:20

inib schreef:
Ik ga altijd naar Manege Kikkert op Texel, gave paarden en op het strand ga je 2X in rengalop, verder rijd je door de duinen en het bos.

en ik mag in het voorjaar me!! JES nog een keer bedankt ini...heb er heel erg zin in! *LOL*

tizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:41

burgh-haamstede manege lisiduna je bent zo op het strand en het zijn uitgebreiden stranden goede begeleiding en meschien zie je mij in zomer er wel lopen je kan zelfs reglen voor een prive buitenrit!! gr brittany

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 07:40

tizzy schreef:
burgh-haamstede manege lisiduna je bent zo op het strand en het zijn uitgebreiden stranden goede begeleiding en meschien zie je mij in zomer er wel lopen je kan zelfs reglen voor een prive buitenrit!! gr brittany

......zie mijn opmerking en ik adviseer je om deze serieus te nemen!!

Puk25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 11:44

I het bij jou mis gegaan tijden een rit?? En was het niet goed geregeld....
Gr Barbara

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 11:47

Cow_horse schreef:
manege krol Lachen
dat is in Zeeland, in Renesse..

Ik ben ooit met een vriendin daar op vakantie geweest en we hebben daar toen paardjes gehuurd voor een strandrit.. het was echt super gaaf!!!

Ja ben ik ook geweest. Vond het ook leuk

Romano_Tres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 11:52

Poelenburgh is super!leuke paarden geweldig strand en bossen.Zelf ga ik altijd naar egmond aan zee is een heel leuk strand..ben er gister nog geweest Lachen

Puk25

Re: Waar kun je een goede strandrit maken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 21:15

Had iemand nog leuke adressen op Ameland? Daar gaan we binnenkort met mijn familie heen.
Zelf ben ik afgelopen jaar wezen rijden bij Stal Terpstra op Terschelling, wat erg leuk was. Echt een mooie rit met alles erop en eraan.
En bij manege Bakker in Noordwijkerhout. Heel mooie omgeving, wel aparte rit doordat er paarden waren gaan rollen op het strand... (Gelukkig niet mijn paard...)

Sjoert

Re: Waar kun je een goede strandrit maken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 06:09

Aangezien dit al een erg oud topic is, plaats ik hier een slotje.
Puk25, je kunt beter een nieuw topic openen