Ga dus veel en donderdagavond zijn we uitgenodigd in de VIP!
Ik wil naar alle dressuur en mijn vriend wil naar alle springen, dus dit was betse oplossing!
Is voor ons ook maar 10 min met de auto.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jollyjoker schreef:Ik heb passepartout kaarten!
Ga dus veel en donderdagavond zijn we uitgenodigd in de VIP!![]()
Ik wil naar alle dressuur en mijn vriend wil naar alle springen, dus dit was betse oplossing!![]()
Is voor ons ook maar 10 min met de auto.
dan word ik pijnlijk herinnerd aan de halve finale van Hengelo
had er graag willen rijden!!
misschien sta ik jullie kaartjes wel te controleren....dus wel een btje aardig zijn!
felicity schreef:Weet iemand of je ook kaarten kunt kopen bij Jumping Amsterdam aan de kassa?
We zouden met zijn zessen gaan. Kaarten besteld (gelukkig nog niet betaald) zijn er 3 aan het twijfelen of ze wel mee willen is niet echt handig.
reddytobias schreef:hmmm volgens mij wel!! maar met een druk programma heb je kans dat je niet bij elkaar zit!! dus als ik jou was zou ik ze gewoon bestellen!! of je besteld er 3...en die andere 3 bestellen zelf![]()
vorig jaar hadden we problemen met zitplaatsen...de brandweer moest plaatsen weghalen! helaas waren deze plaatsen wel betaald door mensen
reddytobias schreef:hmmm volgens mij wel!! maar met een druk programma heb je kans dat je niet bij elkaar zit!! dus als ik jou was zou ik ze gewoon bestellen!! of je besteld er 3...en die andere 3 bestellen zelf![]()
vorig jaar hadden we problemen met zitplaatsen...de brandweer moest plaatsen weghalen! helaas waren deze plaatsen wel betaald door mensen
hopelijk is dat dit jaar niet zo, heb ik echt geen zin in