Concorde schreef:Ik ken het paard (en de chauffeur), het paard is echt heel extreem... Er is nooit wat vreemds gebeurt en er is altijd voorzichtig gereden
Is het paard vd TS dan wagenziek? of gaat het nu over een ander paard?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Concorde schreef:Ik ken het paard (en de chauffeur), het paard is echt heel extreem... Er is nooit wat vreemds gebeurt en er is altijd voorzichtig gereden
e.d., en inderdaad zorgen dat je niet gehaast bent, dat werkt ook averechts.
en ik zou er dus keihard mee stoppen!LiSSy schreef:ik geloof niet dat het angst is... toen wij cambol op de trailer hebben gezet heeft ing hem even op zijn plaats gezet (even laten weten dat zij de baas was) en toen liep hij er met een touw achter de kont meteen op....
hetismij schreef:probeer hem erin te lieren..werkte ook bij mijn pony
je doet ds zeg maar een touw om zijn buik met een lus (een erg lang touw) dan haal je het uiteinde van het touw door de lus en die trek je strak.. dan haal je het touw ook door het halster (dat gedeelte onder de kin) dan sla je hem om de paal aan de voorkant van de trailer en dan moet hij er wel in lopen dat werkt ibj mijn pony ook
.
LiSSy schreef:ik geloof niet dat het angst is... toen wij cambol op de trailer hebben gezet heeft ing hem even op zijn plaats gezet (even laten weten dat zij de baas was) en toen liep hij er met een touw achter de kont meteen op....
Nimmedor schreef:maar nu deed zelfs michael het, je weet wel die eigen stal heeft enzo bij vrielink, en hij deed het NIET, hijs echt heel exteem nu
, zodat je bv voordat het wedstr seizoen weer begint je paardje kunt laden, wat het lijkt mee probleem waar jij zo 1 2 3 niet uit gaat komen.

lowara schreef:wat ik wil weten is, heeft hij dit altijd al gehad? of liep hij vroeger wel gewoon de trailer op? en zijn er ooit dingen gebeurt waardoor hij niet die trailer opwil? Wat ik eruit opmaak, is dat het trailer rijden geen problemen of angst geeft,maar alleen het inladen (en misschien het uitladen?)
Daar zou ik dus beginnen met zoeken, een paard stopt niet zomaar onder het motto, ik ga het baasje pesten. Misschien zijn er mensen geweest die hem verkeerd gingen inladen, of niet consequent daarmee bleven?