wat zouden jullie betalen voor..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:05

klaasjuhhh; enge avatar Knipoog

Ik denk dat ik tot 150 euro zou betalen. Maar dan wel als de bak erbij zit

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:01

Tja, kijk maar eens hier:
www.stalkahmann.nl 360 euro
www.stalpantarhei.nl 385 euro

Ik zei al eerder: zij zou voor wat ze boven omschijft 110 euro per maand betalen.
Het zit al vrijwel helemaal vol en we hebben een clubje met mensen die wel enthousiast zijn over de stal.
Ik vind het meer dan schappelijk, 110 euro.
Ik betaal 165 euro, maar dan doe ik zelf niks en staat mijn vrachtwagen ook gestald. In de zomer bijna de helft.
Vertel me dan nou eens waar je dan voor minder kan gaan staan in deze buurt?
Ik ben erg benieuwd namelijk.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:38

klaasjuhhh schreef:
Als je ff het hele topic leest...

Knipoog

Dat heb ik gedaan. Ik bedoel hier gewoon te zeggen dat het bij 2*3 bij mij ophoudt. Ook al is de stal van goud gemaakt en zitten er 10 binnenbakken bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 12:44

bedankt voor de reacties..ik weet nu hoe prijsen ongeveer worden geaschat voor welke voorzieningen.ik plaatse deze topic om wat stallen op elkaar af tewegen die ik ken.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:00

Scum schreef:
Dat heb ik gedaan. Ik bedoel hier gewoon te zeggen dat het bij 2*3 bij mij ophoudt. Ook al is de stal van goud gemaakt en zitten er 10 binnenbakken bij.

De stallen zijn 3,5 bij 3 en niet klein te noemen.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:20

Quellian schreef:
klaasjuhhh; enge avatar Knipoog

Ik denk dat ik tot 150 euro zou betalen. Maar dan wel als de bak erbij zit

Vind je et niet een leuke pasfoto van mij dan? Verward Scheve mond Verdrietig

Haha!

Torfi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:46

De stal waar Nano staat is een hartstikke leuke stal, met een normale betaalbare prijs. Niets op aan te merken. De stallen zijn ruim genoeg, en ook de ventilatie is er prima. Ze heeft 2 paarden in 1 box, wat ik persoonlijk iets wat krap vind. Maar je moet ook heel realisties zijn dat als je geen 2 paarden kan onderhouden je er ook geen 2 moet nemen. De paarden komen overigens iedere dag buiten, iets wat je niet op veel stallen daar in de buurt tegenkomt.
De prijs daar van vol pension is 180 euro met alles erop en eraan. Je kan ook kiezen voor doe het zelf, das dan 85 euro!!! Koopje hoor hier in de buurt van de randstad. En dat je voor de bak moet betalen is geen gek idee. Als hiervan het onderhoud aan de bak wordt betaald is dat een super oplossing. Hoeveel stallen zijn er wel niet met een zeer slechte buitenbak?? of een die dus niet wordt onderhouden?? Dan is 25 euro per maand niet veel. En als je geen gebruik van de bak maakt, hoef je dus ook niet te betalen (denk aan oudere, geblesseerde of erg jonge paarden). Bij volpension zit de bakprijs er al bij in.

Groetjes Torfi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 15:43

Torfi schreef:
De stal waar Nano staat is een hartstikke leuke stal, met een normale betaalbare prijs. Niets op aan te merken. De stallen zijn ruim genoeg, en ook de ventilatie is er prima. Ze heeft 2 paarden in 1 box, wat ik persoonlijk iets wat krap vind. Maar je moet ook heel realisties zijn dat als je geen 2 paarden kan onderhouden je er ook geen 2 moet nemen. De paarden komen overigens iedere dag buiten, iets wat je niet op veel stallen daar in de buurt tegenkomt.
De prijs daar van vol pension is 180 euro met alles erop en eraan. Je kan ook kiezen voor doe het zelf, das dan 85 euro!!! Koopje hoor hier in de buurt van de randstad. En dat je voor de bak moet betalen is geen gek idee. Als hiervan het onderhoud aan de bak wordt betaald is dat een super oplossing. Hoeveel stallen zijn er wel niet met een zeer slechte buitenbak?? of een die dus niet wordt onderhouden?? Dan is 25 euro per maand niet veel. En als je geen gebruik van de bak maakt, hoef je dus ook niet te betalen (denk aan oudere, geblesseerde of erg jonge paarden). Bij volpension zit de bakprijs er al bij in.

Groetjes Torfi

ik zei ook niet dat het er niet gezelig is, ik vind het juist super gezlig..ik vroeg het me enkeld af hoe prijsen werden geschat.en welke voorwaarden daarbij. dit vroeg ik me af omdat ik goed koper heb gestaan maar die buiten bak was wel minder toen en die zal inmidels dan ook wel om hoog zijn gegaan.

Tommy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 15:18

nano schreef:
er is hier veel aanbod maar er komen ook steets meer mensen die een paard aanschaven lijkt het wel.ik heb al op veel stallen gestaan hier in de buurt de meeste zaten rond de 100 euro all in met een goed verlichte buiten bak.

Dan ben ik erg benieuwd waarom je niet bij die stallen bent blijven staan!?!
Ik weet er in die omgeving niet een voor die prijs!

Tommy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 15:32

Ik heb met grote verbazing dit hele stuk gelezen!
Ik ken heel wat stallen in deze omgeving en bijna overal betaal je zo'n 200 euro voor een eenvoudige stal. Wil je meer loopt het al snel op van 250 euro tot 380 euro.
Ik sta zelf sinds een paar weken met mijn paard op deze stal en ben erg tevrede! Mijn paard is veel relexter geworden,geniet van de weidegang (iederedag!) en de wandelingen langs het water. Ook in zijn ruime box staat hij er ontspannen bij. Ik belaat 180 euro en daar wordt mijn paard volledig van verzorgd; buiten en binnen zetten, dekens verwisselen, uitmesten, 3xdaags biks gevoerd en meerdere keren op een dag kuil en het bakgeld zit er dan ook bij in. Ik zet alleen zelf mijn voorbakjes klaar,maar dat is een bewuste keuze van mij! En niet te vergeten; deze mensen zorgen zeer goed voor mijn paard, als ze iets bijzonders zien wordt dat doorgegeven en ze gaan rustig met hem om. Ik merk aan tom dat hij het prima naar zijn zin heeft en ik voel mij er zelf ook thuis!

lasimir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 16:06

De stalling op nano d'r stal is helemaal nie veel, vind het heel redelijk voor wat je daar heb. Ik sta daar ook en heb het heel erg naar me zin en me paarden ook. Ze mogen lkkr het land op OK dan! en dat vind je bijna nergens. verder word alles gedaan en ik betaal 180, dus k vind het heel redelijk. maar als je je paarden met moeite kan onderhouden en ze daarom bij elkaar in een box zet, vind ik dat je nie moet zeuren, dan sta je nog goedkoop na mijn idee! Ik sta liever tussen de koeien als een stal als wennekers bijv.