Ik denk dat ik tot 150 euro zou betalen. Maar dan wel als de bak erbij zit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Torfi schreef:De stal waar Nano staat is een hartstikke leuke stal, met een normale betaalbare prijs. Niets op aan te merken. De stallen zijn ruim genoeg, en ook de ventilatie is er prima. Ze heeft 2 paarden in 1 box, wat ik persoonlijk iets wat krap vind. Maar je moet ook heel realisties zijn dat als je geen 2 paarden kan onderhouden je er ook geen 2 moet nemen. De paarden komen overigens iedere dag buiten, iets wat je niet op veel stallen daar in de buurt tegenkomt.
De prijs daar van vol pension is 180 euro met alles erop en eraan. Je kan ook kiezen voor doe het zelf, das dan 85 euro!!! Koopje hoor hier in de buurt van de randstad. En dat je voor de bak moet betalen is geen gek idee. Als hiervan het onderhoud aan de bak wordt betaald is dat een super oplossing. Hoeveel stallen zijn er wel niet met een zeer slechte buitenbak?? of een die dus niet wordt onderhouden?? Dan is 25 euro per maand niet veel. En als je geen gebruik van de bak maakt, hoef je dus ook niet te betalen (denk aan oudere, geblesseerde of erg jonge paarden). Bij volpension zit de bakprijs er al bij in.
Groetjes Torfi
nano schreef:er is hier veel aanbod maar er komen ook steets meer mensen die een paard aanschaven lijkt het wel.ik heb al op veel stallen gestaan hier in de buurt de meeste zaten rond de 100 euro all in met een goed verlichte buiten bak.