tsja, rijden is bij mij écht het minst belangrijke van alles. Dus ik zou mijn paardje dan nooit wegdoen als ik er niet meer op kan rijden...wandelen is ook heel leuk! (ik heb verder zelf ook geen paard)
Tibamar
Geplaatst: 10-12-04 17:25
Ik denk dat ik hem zou houden...ik zou denk ik nooit zonder een paard kunnen als je hem lang gehad hebt
monsera
Geplaatst: 10-12-04 18:23
Ik zou mijn pony echt nooit weg doen omdat hij oud en versleten is.Hij is nu 18 jaar oud maar als ik straks niet meer op hem kan rijden zijn er nog genoeg andere dingen die je kan doen.Als ik niet genoeg geld heb om een ander paard te kopen om op te rijden dan rijdt ik maar even niet of ga een bijrijd paard zoeken.
supertygetje
Geplaatst: 10-12-04 21:05
Het ligt er voor mij een beetje aan. Ik denk dat ik het niet over m'n hart zou kunnen verkrijgen om hem weg te doen, maar als ik nou op een manege zou staan en als er nou bij mij in de buurt iemand was die graag een paardje wilde hebben als gezelschaps paardje voor zijn eigen paard, dan zou ik er misschien over denken. Als ik gewoon zelf een stuk land had zou ik hem zeker houden.