maandstonden en rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:55

Ik ben het altijd maar een klein beetje, maar heb het dan altijd enorm koud als ik buiten ben. Ik ga wel, maar zorg er meestal wel voor dat ik niet te lang bezig ben anders ben ik helemaal verkleumd. Van doorlekken iod heb ik geen last, daarom zou ik het niet laten.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:06

Van hangt dat ervan af. De ene keer zware bloedingen en super veel pijn en de ander keer weinig of geen last ervan. Heb er veel last rij ik niet als het kan. Kan het niet zware pijnstiller en maar hopen dat je het overleeft. Ik gebruik nooit tampons altijd een fijn maandverbandje en heb bijna nooit lekken.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:08

Ik lekte met maandverband wel altijd door en die gingen ook altijd scheuren. Nou ja dat dus noit meer.
Geef ook eerlijk toe dat ik een hekel heb aan fietsen als ik ongesteld ben.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 14:41

Vroeger reed ik niet altijd, je moet gewoon doen wat je zelf aankunt, anders ga je lekker aan een lang teugeltje buiten stappen, niet te lang.

lem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:57

Silviabol schreef:
Ik rijd ook gewoon, dat bewegen helpt echt hoor meid! zorg alleen dat je geen vervelend maandverband in hebt want dat kan flink schuren/irriteren. Ik rijd wel altijd met tampon.

Ik heb gehoort dat je ook softcups hebt, ik kwam op zon site www.softcups.nl en las er veel over, volgens mij is dat product wel beter dan tampons, kent iemand softcups ? of ooit geprobeert??

groetjes, lem

Bon_ita

Re: maandstonden en rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:38

Ik rijd ook gewoon, de buikpijn gaat bij mij namelijk weg tijdens het rijden, dus ik gebruik paardrijden als pijnstilling, hahaha.

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:51

Ik probeer altijd wel gewoon te rijden maar 1 x in de 2 maanden heb k zo'n erge buik en rugpijn ervan dan ik er niet aan moet denken....

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:52

ik ga gewoon rijden wel met tampon want anders houd ik het 15 min droog.
gewoon lekker gaan ontspannen helpt goed