Belachelijke levertijd Divoza :: Ervaringen?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 02:39

Megantjuh schreef:

Probleem is dat we al betaald hebben, anders was ik allang weggeweest naar andere zaak.. Heb je als klant dan nog recht op geld terug?

Megantjuh, jij hebt met Divoza een overeenkomst gesloten: zij leveren jou het door jou bestelde bit "binnen 8 weken" en jij betaalt voor deze dienst.
Jij bent deze overeenkomst nagekomen door het bit te betalen, echter Divoza blijft in gebreke (om het maar eens juridisch uit te drukken).
Daarom is Divoza verplicht jou je geld terug te geven en volgens mij zullen ze daar echt geen punt van maken.
Bestelling annuleren dus, geld terugvragen (per brief of mail), een termijn van 2 weken stellen voor het terugbetalen van het geld en dan snel ergens anders een bit kopen.

Veel succes ! Houd ons op de hoogte.

Groetjes,
ElanII

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:17

volgens mij staat in de voorwaarden dat ze niet aansprakelijk zijn maar enfin...

verder heb ik mijn naambordje er besteld en die had ik in 3....... weken, ipv binnen een week ook matigjes maar goed ik heb het in ieder geval.

Firegurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:01

Snelle service ik had vorige week besteld en mijn pavo punten erbij gedaan,toen kreeg ik zaterdag een brief dat het allemaal niet op voorraad was dus ik dacht dat duurt wel weken,maar vandaag kreeg ik het al binnen dus ik ben heel tevreden over divoza!!!!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:04

Ik heb 1 keer wat besteld, had het binnen 3 dagen ofzo binnen Lachen... Gisterenavond weer wat besteld haha moet ik wel snel hebben, 't is voor een verjaardag nl.!!! Hopelijk duurt het niet zolang als bij jou! Hebben ze echt ook helemaal niets laten weten dan ofzo, dat het wat langer kon duren Verward

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:22

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik had 4 voerbakken besteld.
Ik had er al 4 van maar met de nieuwe stallen wilde ik graag dezelfde alleen ze moeten dus in Duitsland besteld worden.
Het zou het zou zo'n 2 a 4 weken duren. Na 9 weken maar eens bellen maar geen idee wanneer ze binnen zouden komen.
Daarna heb ik nog 2 keer gebeld met steeds een paar weken ertussen maar helaas er kwam niets binnen. na 3 en een halve maand gebeld dat ze de bestelling maar moesten annuleren ik had inmiddels die stallen en dus voerbakken nodig.
Nu heb ik dus helaas andere bakken en bestel niets meer bij Divoza

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:45

En ik wilde ook graag een Robart bit.Een dubbelgebroken, die is mij ontzettend goed bevallen bij mijn andere paard en wilde er dus voor Jewel ook één.
Alleen dus in een niet te verkrijgen maat (bleek later pas).

Ik kreeg na 8 weken wachten keurig een telefoontje dattie niet verkrijgbaar was.Ik had het allang uit m'n hoofd gezet en had er ook geen haast mee, maar vond het wel een beetje slordig.

Verder heb ik geen problemen met Divoza (Leek), vind het wel een goeie zaak en heb nog nooit geen problemen gehad dat er iets niet op voorraad was.

Wat voor Robart bit 11,5 zoek je?

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:11

[quote="Curly85"]volgens mij staat in de voorwaarden dat ze niet aansprakelijk zijn maar enfin...
[quote]

Ze kunnen wel vanalles in de voorwaarden zetten, maar dat wil niet zeggen dat het ook rechtsgeldig is...
Zou trouwens wel een mooie boel zijn, dan kan de consument betalen en de winkelier onder het motto "niet aansprakelijk" gewoon niet hoeven leveren...

Groetjes,
ElanII

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:16

Ik bestel niets meer bij Divoza.. ik heb achter mijn geld aan moeten gaan want dat kreeg ik steeds niet terug, ze leverden tot 3 keer toe het verkeerde!!! Bloos!

alleen maar bellen, telefoontjes enz gepleegd naar ze.. uiteindelijk maar naar de zaak in Heteren gegaan..
2 weken na de bestelling had ik mijn geld nog niet, uiteindelijk wel.. maar ik bestel er niets meer dan ga ik net zo lief even met de auto naar nieuwegein ofzo Lachen

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 18:25

knightloekie schreef:
Ik heb er nu 2x wat besteld..de eerste keer netjes binnen 2 dagen in huis.. en nu zit ik al ruim een week te wachten op laarzen aan en uittrekkers Rolleyes
Als ik dat had geweten...

Nou ik heb mijn laarzenknecht en laarzenaantrekkers binnen !!!!!!!!!!!

Nu nog mijn bodywarmer Bloos!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 19:56

Nimber schreef:
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik had 4 voerbakken besteld.
Ik had er al 4 van maar met de nieuwe stallen wilde ik graag dezelfde alleen ze moeten dus in Duitsland besteld worden.
Het zou het zou zo'n 2 a 4 weken duren. Na 9 weken maar eens bellen maar geen idee wanneer ze binnen zouden komen.
Daarna heb ik nog 2 keer gebeld met steeds een paar weken ertussen maar helaas er kwam niets binnen. na 3 en een halve maand gebeld dat ze de bestelling maar moesten annuleren ik had inmiddels die stallen en dus voerbakken nodig.
Nu heb ik dus helaas andere bakken en bestel niets meer bij Divoza

Ook al dus... Het is ZO frustrerend en als je dan belt ofzo dan hebben ze het eigenlijk te druk om de telefoon aan te nemen en ze doen ook nog eens alsof het volkomen normaal is! Verward Boos!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 19:57

ElanII"]
[quote="Curly85 schreef:
volgens mij staat in de voorwaarden dat ze niet aansprakelijk zijn maar enfin...
Citaat:

Ze kunnen wel vanalles in de voorwaarden zetten, maar dat wil niet zeggen dat het ook rechtsgeldig is...
Zou trouwens wel een mooie boel zijn, dan kan de consument betalen en de winkelier onder het motto "niet aansprakelijk" gewoon niet hoeven leveren...

Groetjes,
ElanII

Dat zou helemaal wat moois zijn ja Boos!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:20

3x besteld en 3x gewoon op tijd binnen gehad, het is dat ie nou in Heteren zit, anders zou ik nog wel eens iets bestellen bij hun.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:23

Ik bestel echt heel vaak bij divoza... en ik heb maar 1 keer iets later gehad dan 3 dagen erna.
En dat kwam omdat de leverancier een beetje moeilijk deed, heb ook meteen bericht erover gehad toen.
Dus ik ben iig zeer tevreden erover

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:58

XchantjuhX schreef:
Ik bestel echt heel vaak bij divoza... en ik heb maar 1 keer iets later gehad dan 3 dagen erna.
En dat kwam omdat de leverancier een beetje moeilijk deed, heb ook meteen bericht erover gehad toen.
Dus ik ben iig zeer tevreden erover

Tot nu toe hebben ze zelf niet 1x gebeld

mijn gegevens staat waarschijnlijk alweer ergens onderaan een stapeltje....

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:01

JewelFamke schreef:
Wat voor Robart bit 11,5 zoek je?

Ook een dubbelgebroken. OK dan!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:01

Ik heb er een keer een deken besteld, had ik ook heel snel binnen! Ik ben er ook tevreden over iig! Party!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:24

Gracy schreef:

aah Ach gut

Knipoog

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 00:00

Gracy schreef:

Heb je al contact met ze opgenomen? En?? Wat was er nu weer vooor excuus? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 00:21

Ik heb het ookw el eens gehad, dat ik al ongeveer vergeten was dat ik daar iets besteld had. Ik ag er al bijna nooit naartoe, maar bestel er al helemaal niks.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 11:26

Ik heb toen wat spullen besteld, en alleen een boek moesten ze bestellen. Duurde ook ontzettend lang, paar keer gebeld en toen afgezegd. Kreeg netjes m'n geld terug.

Lastig, maar met andere dingen als dekens etc ging het wel allemaal goed...

Ze zijn gewoon erg slecht in het communiceren denk ik, ze zullen zelf niet even bellen dat het nog een paar weken duurt. Daar heb ik me wel aan gestoord...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 11:31

als het zo lang duurt dan hoeft het voor mij niet meer hoor
zou mooi m'n geld terug vragen, en ergens anders gaan halen.
jeetje wat een service Scheve mond

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:01

Ik heb er een aantal goeie ervaringen mee, maar ook een heeeeele slechte. Toen ging echt alles mis wat er mis kan gaan en heb ik uiteindelijk wel 2 maanden op iets moeten wachten. Dat allemaal door fouten van de verkoopsters.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:08

Andere leuke zijde van het evrhaal is dat je door die verkoopsters wel vaak teveel korting krijgt en dat je wel eens te weinig (natuurlijk nooit echt te weinig met al die veel te dure paardenzooi, maar goed) betaald enzo, haha.

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 13:28

Volgens mij heeft Divoza alleen nog standaardmaten zadels op voorraad. Ik wilde een KN Allegro zadel met verlengd zweetblad, dat moest besteld worden. Zes weken later kreeg ik het zadel met een Midden Kamer ipv de bestelde Wijde Kamer. Drie weken later kreeg ik wel het juiste zadel thuis.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 15:09

loulou schreef:
als het zo lang duurt dan hoeft het voor mij niet meer hoor
zou mooi m'n geld terug vragen, en ergens anders gaan halen.
jeetje wat een service Scheve mond

Dat vind ik nu ook wel de beste oplossing... een half jaar besteltijd voor een simpel bitje...nou sorry hoor! Boos!