Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, ik heb net een mailtje van havens gehad met nog wat verkooppunten, een van die is wel dichterbij. nu staat mijn pony zelf niet in hier maar in werkhoven dus ik kijk ook een beetje vanaf daar.

Stilla schreef:Ik heb even gekeken voor je, maar vanaf Wijk bij Duurstede is Woudenberg het dichtsbij (ongeveer een half uur rijden). Veenendaal en Wageningen zijn allebei ongeveer driekwartier rijden.
Je rijd vanaf Wijk richting Doorn. Als het goed is kom je dan al borden tegen met Woudenberg.
Cow_horse schreef:woudenberg is niet zo groot dus moet het wel te vinden zijn en ik geloof zelfs dat het tegenover de wijk ligt waar mijn nichtje woont dus dat komt mooit uit, dan zijn we er met 20 minuten

dan heb ik niet weer hetzelfde probleem als nu 

wilde een lekker plekje voor mijn pony.. ( maar nu staat de boerderij definitief te koop, dus ik hoop dat er mensen komen die zeggen... we nemen alle huurders over) 
Sylvia"]
Ze heeft al naar Havens gemaild...
[/quote]
[quote="Cow_horse schreef::
in ieder geval.. ik heb Havnes gemaild en een kleine lijst gehad met wie er in de buurt zitten, vorige pagina geloof ik.
v/d panne, daar haal ik tegenwoordig mijn voer,
Pff.. dat is dan niet fijn.. dan zou k zeker overwegen op een ander merk over te stappen