spoed voer halen wat een ramp.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 12:34

Als ik zo ver moest rijden, ging ik over op ander voer. Subli schijnt best goed voer te zijn, heel puur. Ik zou dan een zak muesli nemen en die dag ipv brok de muesli voeren, nu moet je een hele zak brok van een ander merk opmaken. Die muesli kan je dan erbij na het rijden opvoeren. Altijd handig om dan nog in huis te hebben als je brok op is.

Ik heb ook jaren Havens gebruikt maar ben op Pavo overgegaan en nu op een ander merk. Ben aan het proberen wat goed/beter/best is. Voor mij is Havens dus niet zaligmakend meer. Allesbehalve eigenlijk. Sinds ik van de Havens af ben, heeft hij geen dikke benen meer.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 12:36

ik heb een e-mail terug gehad gekregen en er is inderdaad iets wat dichterbij is. (denk ik?)
-2 x vennendaal
-woudenberg
-wageningen

dus misschien is een van deze een oplossing Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 12:51

russel, ik heb Subli gevoerd, maar wat ik al eerder zei mijn pony valt er heel erg van in.. en ze wordt sloom. welke zak ik ook pak van subli.
verder hebben ze hier geen mixen, behalve de zwarte haver.
van prestatiebrok werd ze helemaal mager terwijl ze genoeg kreeg met haar verhoudingen en werktijden.
ze kreeg op een gegeven moment bulten en de glans van de vacht nam af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 12:53

Subli is misschien niet de oplossing, maar hebben ze geen andere merken bij jouw in de buurt? Je woont toch in de bewoonde wereld *LOL* ?

Stilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 12:56

Ik heb even gekeken voor je, maar vanaf Wijk bij Duurstede is Woudenberg het dichtsbij (ongeveer een half uur rijden). Veenendaal en Wageningen zijn allebei ongeveer driekwartier rijden.

Je rijd vanaf Wijk richting Doorn. Als het goed is kom je dan al borden tegen met Woudenberg.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 12:59

haha Haha!
ja wat noem je precies bij mij in de buurt Haha!, ik heb net een mailtje van havens gehad met nog wat verkooppunten, een van die is wel dichterbij. nu staat mijn pony zelf niet in hier maar in werkhoven dus ik kijk ook een beetje vanaf daar.
bij de welkoop hebben ze alleen subli, terwijl ik dus zeker dacht dat ze wat anders hadden.

dan hebben we nog wel van eck, maar daar zijn we helemaal vanaf gestapt, we hebben zo heel af en toe nog wel eens een zak muesli maar daar zit geen haver in oid, wat je daar ook niet los kan kopen tenminste de laatste keer dat ik daar was..

verder zou ik echt niet weten wat er nog meer in de buurt is die voer verkopen Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 13:01

Stilla schreef:
Ik heb even gekeken voor je, maar vanaf Wijk bij Duurstede is Woudenberg het dichtsbij (ongeveer een half uur rijden). Veenendaal en Wageningen zijn allebei ongeveer driekwartier rijden.

Je rijd vanaf Wijk richting Doorn. Als het goed is kom je dan al borden tegen met Woudenberg.

woudenberg is inderdaad het dichtste bij, ze hadden gezegd dat ik van te voren wel moest bellen voor de voorraad ofzo dus dat ga ik ook doen. woudenberg is niet zo groot dus moet het wel te vinden zijn en ik geloof zelfs dat het tegenover de wijk ligt waar mijn nichtje woont dus dat komt mooit uit, dan zijn we er met 20 minuten Lachen

Stilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:04

Cow_horse schreef:
woudenberg is niet zo groot dus moet het wel te vinden zijn en ik geloof zelfs dat het tegenover de wijk ligt waar mijn nichtje woont dus dat komt mooit uit, dan zijn we er met 20 minuten Lachen

Dan is het helemaal makkelijk.

Ik dacht dat ik de laatste keer dat ik bij Van Eck was ook voer van Havens had zien liggen, maar hou me ten goede, zo vaak kom ik er niet, en kan het heel goed fout gezien hebben.

Topcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:05

Ik voer besterly, te koop in Doorn bij Schothorst (precies tussen Doorn en Langbroek in), bevalt mij erg goed

Stilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:07

Cow_horse schreef:
nu staat mijn pony zelf niet in hier maar in werkhoven dus ik kijk ook een beetje vanaf daar.

Even snel op de routeplanner gekeken, vanaf Werkhoven naar Woudenberg is het 20 minuten Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 13:11

klopt, ik heb het er net met mijn vader over gehad en de zaak in woudenberg weet hij wel te vinden dus vind hij het geen probleem om daar langs te rijden zodat we ook even langs mn oom en tante kunnen gaan (dan heb je toch nog iets aan de reis zeg maar)..
gelijk een voorraad mee brengen Haha! dan heb ik niet weer hetzelfde probleem als nu Lachen

ik had me toch echt verkeken

Stilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:14

Cow_horse schreef:
ik had me toch echt verkeken

Gebeurd mij ook wel eens......... Had ik toch minder dan ik dacht. Gelukkig zit mijn voerhandelaar 2 straten bij mij vandaag. Kan ik snel in de auto springen om weer een zak te halen Tong uitsteken

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 13:18

Gelukkig verhuis in volgend jaar naar maarn, heb ik waarscheinlijk ook mn rijbewijs en dan kan ik gewoon in woudenberg mn voer gaan halen Lachen geen probleem met afstanden ik geloof dat het nog geen 10 minuten rijden is Haha!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:28

j paard stond toch in houten?? Ken je vast ijsselstein wel...(daar zit er een moet alleen ff op de naam komen..) Gewoon even bij havens vragen naar de dealers in je buurt..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:37

rebeltje schreef:
j paard stond toch in houten?? Ken je vast ijsselstein wel...(daar zit er een moet alleen ff op de naam komen..) Gewoon even bij havens vragen naar de dealers in je buurt..

Lieve schat, daar stOnd ze en vanaf waar ze nu staat is vd Panne 1,5 uur rijden Clown

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:05

ach jah.. waarvoor blijft iedereen dan ook verhuizen Boos! ken k toch nooit bij houden Tong uitsteken Haha!

Kan ze nogwel gewoon naar havens mailen.. krijgt ze alle adressen van de dealers in de buurt

moet jij niet werken Schijnheilig

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 14:08

Tong uitsteken wilde een lekker plekje voor mijn pony.. ( maar nu staat de boerderij definitief te koop, dus ik hoop dat er mensen komen die zeggen... we nemen alle huurders over) Lachen

in ieder geval.. ik heb Havnes gemaild en een kleine lijst gehad met wie er in de buurt zitten, vorige pagina geloof ik.
v/d panne, daar haal ik tegenwoordig mijn voer, Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:08

Ze heeft al naar Havens gemaild...

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:15

wij geven nu havens... is veel dichterbij te halen voor ons.. ik zal niet zo snel meer brok van subli nemen, onze paarden waren heel wisselend in conditie door subli, met havens hebben we daar geen last meer va...

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:20

Sylvia"]
Ze heeft al naar Havens gemaild...
[/quote]
[quote="Cow_horse schreef:
:
in ieder geval.. ik heb Havnes gemaild en een kleine lijst gehad met wie er in de buurt zitten, vorige pagina geloof ik.
v/d panne, daar haal ik tegenwoordig mijn voer, Lachen

Wil je zeggen dat dat de dichtsbijzijnde is Bloos! Pff.. dat is dan niet fijn.. dan zou k zeker overwegen op een ander merk over te stappen Scheve mond

Topcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 15:07

Als je even terugleest rebeltje ben je helemaal op de hoogte

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 15:41

Topcob schreef:
Als je even terugleest rebeltje ben je helemaal op de hoogte

Blond

Ik was nog op de vorige pagina blijven haken Knipoog Haha!

Ben blij dat mn voer geregeld wordt Haha!

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:11

Ze verkopen het ook ik Driebergen, bij Schuurman de molen. wel even van te voren bellen of ze jouw voer nog op voorraad hebben anders rij je voor niets.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 00:53

rebeltje schreef:

moet jij niet werken Schijnheilig

Sssssssstttt....!!! >;) (ben gepromoveerd naar een werkplek waar het makkelijker bokken is en waar ik er ook meer tijd voor heb Clown )

Maar zou Utrecht niet dichterbij zijn om voer te halen? Ik denk namelijk dat je het ook wel bij mijn staleigenaar kunt kopen

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:37

Ik heb ook subli van de welkoop. Bij ons is er een man en die heeft zelf ook een aantal paarden en als ik dus vragen heb kan hij me altijd helpen.

En Subli is helemaal niet van slechte kwaliteit.