Zo reed ik op een hele dikke New Forest pony van 1.46 meter, terwijl ik ongeveer 1.77 meter zou zijn. Mooi was het niet, maar verschrikkelijk ook écht niet! Wedstrijden moest ik er niet mee gaan rijden, want dan wordt je slecht beoordeeld doordat het plaatje niet mooi is.
En als de pony gewoon slank was geweest had het er denk ik écht niet uitgezien en had ik mezelf ook flink in de weg gezeten. Want groot zijn voor een paard/pony kan ook heel erg tegenwerken met rijden. Je kunt minder duidelijke hulpen geven en ik heb wel eens gehad dat ik met mijn tenen tegen de knien van een pony kwam
dat is natuurlijk ook niet echt praktisch. (pony was dan ook maar 1.35 meter geloof ik)Op een paard van 1.60 pas ik nog heel goed vind ikzelf, dus zou ik het heel vreemd vinden als jij raar had gestaan op dat paard.
Was het paard heel smal gebouwd?
Ben die achterste op die zweetvos Magic...!
dit al vooor ik aan dressuur begon!!!
vele leuker

jazeker!
. Mijn zus is 1.73 (als ik t goed heb) en rijdt op een hele smalle nrps-er van 1.65 (paardje was eerst 1.60 ong.). Dat ziet er prima uit. En als ze wat groter was geweest zou het er nog steeds mooi uitzien!