Moelijk karakter + moeilijk karakter = klik ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 17:09

Ik zou niet durven zeggen dat Par een moeilijk karakter heeft.....dat zou hetzelfde klinken als ik ben de enigste die op haar kan rijden, en dat is absoluut niet zo.

Wel zijn we beide eigenwijze heethoofden, zij is net zo pesterig als mij en houdt duidelijk ook niet van doetjes en halfzachte handelingen.

Zet er een onervaren persoon op en ze stapt alleen nog maar, sturen? kan ze niet, draven? tuurlijk..moet je wel eerst leren hoe je aan moet draven...en dan kan je schoppen en boos worden ze weigert te gaan draven als ze doorheeft dat er iemand op haar rug zit die niet of niet goed genoeg kan rijden.

Wat dat betreft is ze heel erg uitprobeerderig, en dat heb ik ook, kijken tot hoe ver ik kan gaan.
Duidelijke grenzen kunnen we alletwee goed aannemen, houden we ons ook aan, soms hebben we een grote mond nodig, en dan zijn we je beste vriendjes Haha!

Dus als dat moeilijk is dan is het zo, dan hebben wij die klik.

Mijn eerste paard was er trouwens 1 die van die dagen had dat je er gewoon af MOEST, al moest ze tot het dak springen, steigeren en bokken je ging, klaar. Leuk beest.
Mijn lieveling op de manege beet gigantisch, en schopte, maar nou bleek dat het gewoon een ex privepaardje was, dus haar problemen schoof ik af als aandacht tekort..overgaan van iemands lieveling naar gewoon een manege pony is denk ook niet altijd prettig.
Toen ze weer iemands lieveling was *de mijne dus* was ze weer helemaal happy, hinniken en braaf lopen.
Mutsie....heb er zelfs nog enkele wedstrijden op mee gedaan, lekker ding Tong uitsteken