Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annelies15"]
ik wil heus nog wel reageren hoor ik was vandaag niet thuis 't spijt me zeer >;) maarja ik denk niet dat jullie veel kunnen zeggen over wat ik wel en niet heb enz want jullie weten de rest van het verhaal niet en ik wou gewoon weten of ik met mijn maat nog kon rijden enz. nou niet dus dat weet ik nu maar dat betekend niet dat ik dan die shetjes niet meteen wil want 't lijkt me evengoed hartstikke leuk maargoed ik weet t nu ga nou niet meer reageren op ik ken t niet betalen blablabla want daar hoeven jullie je niet mee te bemoeien, dat zit echt wel goed en dat was ook helemaal niet waarover de topic ging
[/quote]
Ja je zegt zelf dat je maar tot een bepaald bedrag kan aanschaffen, ben ik niet over begonnen hoor:
[quote="annelies15"]
pff laat maar
het aanschaffen kan tot 300 dus en daarna hebben we per maand voldoende voor een stalling want we hebben al geinformeerd maar ik weet nu genoeg
[/quote]
Waarom sparen jullie dan niet gewoon door voor 2 Haffies of Fjordjes of een ander leuk ras waar je alles mee kan?
Het ging jullie toch om het samen rijden?, dat maak ik hier wel uit op:
[quote="annelies15 schreef:we wouden eerst een haflinger o.i.d maar dan kunnen we niet samen rijden en omdat 't ons 1e eige paardje wordt lijkt me ook verstandiger om eerst een shet te nemen en dan kunnen we er ook 2 kopen en samen rijden