gijsenkim schreef:Een dood paard zien is niet zo erg, echt niet.
als het je eigen paard is is het wel eng hoor !! je ziet je lieveling daar levensloos liggen en dat is vind ik best eng !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

shana schreef:ik heb mijn paard een spuitje laten geven en ze heeft er niets van gevoeld ! eerst kreeg ze een kalmerende spuit en dan de fatale injectie , mijn paard viel neer en ze was dood ! het ging echt heel snel !!

gijsenkim schreef:Een dood paard zien is niet zo erg, echt niet.
rossebol schreef:ik heb gehoord dat ze bij dat kalmerende spuitje gaan tegenstribbelen omdat ze het voelen geeft me een naar idee
gijsenkim schreef:been there done that.......... is niet eng. Ik kreeg een heel vredig goed gevoel over me
Ik ben toen alleen 's avonds weer bij hem teruggegaan en toen was hij steenkoud en hard, dat was echt erg. Maar ik zou altijd mijn dode paard willen zien en aaien want dan besef je beter dat hij dood is misschien.
Amethyst schreef:Een dood dier zien is indd niet eng of zielig o.id. Een dier pijn zien lijden is veel erger. Dus ja, als het dan dood is kan ik er vrede mee hebben.
Een dier hebben zien lijden vergeet ik nooit meer en dat staat dan ook op mijn netvlies gebrand.
enzo. Slaat natuurlijk nergens op want ze is dood maar ik heb er voor mezelf veel aan gehad dat ze nog 1 dagje langs de weg bij ons heeft gelegen
, dat dit heel verschillend is per persoon weet ik, mn moeder bv kon er moeilijk tegen en had ze het liefst gelijk laten ophalen.