Stallen De Bilt/Bilthoven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 23:57

Het is wel zo dat dit topic niet over stal peek gaat, maar jij noemt die naam als eerste en jij verkoopt leugens over die stal. Je mag zelf kiezen waar je met je paard gaat staan inderdaad als je er niet wil staan prima ! Je mag alleen geen stal zwart maken waar (zoals je ziet) erg tevreden mensen zijn die met zijn allen een gezellig stal daar hebben.

Ik vertouw weinig mensen met mijn paard maar naast mijn bijrijder is de stalbaas de eerste aan wie ik haar toevertrouw. Vind maar een stalbaas die om 11 uur in de avond je paard gaat afstappen als je zelf in de kreukels ligt na een ongeluk.

Het is voor de klanten en de stal die echt aan het verbouwen is en iets heel moois aan het opzetten is gewoon onverdiend en onterecht.

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 01:45

Ik ken de betreffende Fjord aangezien die nu weer bij ons op stal staat. Ik denk dat je op elke stal wel problemen hebt over allerlei verschillende dingen.

Ik ben zelf ook bij Griftenstein wezen kijken en vond het een leuke stal. Maar weet dat de persoon van "de Fjord" voor zichzelf de juiste keus heeft gemaakt om weg te gaan. Ik weet dat er een discussie is geweest omtrent hoeveelheid voer en die verliep niet zoals gewenst en dat is de reden geweest waarom die persoon is weggegaan. Zijn belang van het paard ging voorop.

Dit wil niet zeggen dat het een slechte stal is maar er is 1 iemand met een vervelende ervaring.... Kan gebeuren toch???

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 09:22

kan zeker gebeuren, en het is waar dat er een disussie is geweest over voer, ik heb namelijk zelf die avond gevoerd. Dus je hoeft mij niet te vertellen wat er is gebeurd. Een verhaal heeft meestal 2 kanten.

Maar daarom hoef je nog niet op het internet dit soort onzin te verkopen. Als de voer discussie met de juiste persoongevoerd was had wel opgelost kunnen worden. Als je ontevreden bent over het voer is ook het niet zo nuttig om tegen je stalgenoten te gaan klagen, immers die kunnen er niks aan doen.

Dat 1 iemand een slechte ervaring heeft kan gebeuren, en dat de TS niet naar deze stal wil is helemaal prima mag ze zelf weten. Maar als iedereen erg tevreden is en 1 iemand niet : aan wie ligt het dan, aan de stal of aan die ene persoon??

Er wordt maar zo even slechte reclame over de stal gemaakt en voor het zelfde geld is het diertje gewoon niet gezond of had hij stess van de verhuizing en is daarom afgevallen. Ik blijft het onbeschoft vinden, die Fjord is niet graat mager en de TS maakt onterecht een prima stal zwart.

Maar succes met het vinden van een stal in de omgeving die wel bevalt!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 09:54

Ik vind het jammer van je (TS) dat je een stal zo beoordeeld zonder er zelf met open blik te zijn gaan kijken. Ik ben zelf meerdere malen op deze stal geweest en de paarden worden goed verzorgd de staleigenaar is een vriendelijke man met hart voor de paarden. Iedere stal heeft zijn min en plus punten en deze zullen voor iedereen weer anders zijn. Als jij deze stal niets vind, prima, maar ga dan niet zulke verhalen rondstrooien. Er zijn genoeg mensen die wel tevreden zijn over deze stal.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 10:05

Die vader van het meisje van de Fjord is o.a. tegen mij tekeer gegaan over het voeren.. Man had niet eens het fatsoen om zich normaal voor te stellen (had de beste man nog nooit gezien)..

Maar als hij denkt dat hij het ergens anders beter kan krijgen..
Daaaggg Doei, doei

Bij ons op stal is alleen maar plek voor leuke gezellige lieve en betouwbare mensen met hart voor paarden Haha!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 10:50

Mijn paard staat er nu ook en ik ben ontzettend blij dat hij daar staat! Mijn paard is nu ziek en ik heb nog nooit een stalbaas meegemaakt die zo enorm met zn mensen meeleeft.
Ook mijn paard staat er erg goed en krijgt zéker genoeg te eten! Hij is echt lekker tonnetje rond hoor!

Ik vind het dus ook onbeschoft om met woorden te gaan strooien die onwaarheden vertellen over Stal Peek.

Ik ga verder dan ook geen woorden vuil maken aan een TS die liever leugens van een ander gelooft dan dat ze eerst eens zelf komt kijken hoe het eraan toe gaat.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:02

Het is hier niet de bedoeling om persoonlijke vetes uit te vechten!

SpenkieBenk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 13:09

Antheman schreef:
Het is hier niet de bedoeling om persoonlijke vetes uit te vechten!

Lag hier ook zeker niet in de planning, ik lach hier alleen maar om. Ik weet wat ik weet en ALS MENING (weliswaar zijn sommige mensen te dom om dat te begrijpen) zeg ik dat ik mijn paarden daar niet wil hebben. Over, klaar. Kun je lang of kort over dicussieren, mijn mening verandert niet en mijn paarden gaan er niet naartoe.

Aangezien ik inmiddels een onwijs leuke stal heb gevonden, zal ik de mods vragen om het topic te sluiten Knipoog

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:18

gefeliciteerd met je onwijs leuke stal..

Neemt niet weg dat het ONZIN is wat je hebt geroepen over onze stal..
Maar uiteraard mag jij je mening hebben.. Ik ook..

TaBASco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:26

"mijn mening verandert niet en mijn paarden gaan er niet naartoe. "

MOOI ZO! We hadden je toch geen warm ontvangst meer gegeven..
Knipoog

Maar hopen dat je je nieuwe stal wél 'bevalt'
Je hebt vast een goede keuze gemaakt, want je bent tenslotte "overal wezen kijken "

(Y) netjes!!!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:27

Ik heb geTEMD!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:50

Alle voors en tegens zijn nu wel naar voren gekomen, vandaar dat ik dit topic sluit.