dus je bedoelt dat het bij de schoft wat hoger is dan??? ik heb er zo 1 maar dan van isabell was wel een beetje duur maar ligt perfect
Anoniem
Geplaatst: 03-12-04 12:46
Nou Margreet als je toch naar Schijndel rijdt, kun je ook meteen even langs bij het Drunens Ruiterhuis, die hebben echt alles. Als je dan toch gaat shoppen, de moeite waard.
Maar goed, dekjes en dekens doe ik altijd bij het Gareel in Schijndel, lederen tuig bij Langeraap in Middelrode en de rest bij Drunens Ruiterhuis.
Succes met je sinterklaas sjoppen.
Lielle
Geplaatst: 03-12-04 12:54
Nou, ik zou je dan eerder Langeraap in Berlicum aanraden. Veel prettiger zaak dan Drunen.
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 13:13
Langeraap is een fijne zaak ja!
Ik werd net gebeld door een van de ruitersportzaken die ik gesproken heb dat ze er toch nog eentje in de etalage hadden liggen! Die ga ik dus zo even bekijken!
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 17:25
Ik ben geslaagd! Ze hadden er dus toch nog eentje en precies degene die ik in gedachten had Het lijk me een ideaal ding, de vorm voor op de rug is echt heel mooi! Hij is wel vrij dik, maar ik rijd vaak met een bontje onder m'n zadel, die laat ik dan gewoon achterwege. Ik heb een zwarte en hij is ook echt diepzwart, zeker niet "verwassen". Even afwachten hoe dat in het gebruik en in de was blijft natuurlijk.
Ik heb een veelzijdigheidsmodel gekocht omdat het in principe voor onder m'n springzadel is, maar zelfs die is (net) lang genoeg voor onder m'n dressuurzadel, super, want ik houd niet van dat karige! Ik heb er net mee gereden en hij blijft ook keurig liggen, schoft mooi vrij en hij sluit ook mooi aan het op lijf, ik vind het zo lelijk als ze zo afsteken.
En de prijs voor al dat moois was echt een meevaller: €22,45!
Wie had dat gedacht, Margreet aan de pad Met m'n zwarte beschermers erbij heb ik nu zelfs een setje
Lielle
Geplaatst: 03-12-04 17:28
proficiat ermee Maar jij had toch al lang een bruin setje (tuig)
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 17:38
Dat waren niet mijn spullen helaas... Was wel heel mooi Ooit...
Mijn springzadel is bruin, met een zwarte singel, zwart hoofdstel en zwart voortuig en dan ook nog koper en RVS door elkaar, echt een allegaartje Nou ja, het past en het is heel, ik vind het wel best.
Terence
Geplaatst: 03-12-04 17:49
Waar heb je hem nu vandaan gehaald??? Ennuh....... wanneer ga je ermee rijden, want het lijkt mij ook wel wat. Kom ik even bij je kijken. Fijn trouwens dat je paardje weer helemaal O.K. is.
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 18:34
Horse Diverse en het was de laatste.... Heb verder alles in de buurt afgebeld, tot aan Nijkerk & Amersfoort aan toe: nergens meer Januari weer.
www.thegallop.nl heeft 'm op de site staan, maar geen idee of die nog wel op voorraad is daar en is wel een stukkie duurder.
Ik heb 'm gewoon op stal liggen, ik zie je vast wel een keer binnenkort.
Ja, ben echt blij dat hij weer helemaal ok is en er niks aan over heeft gehouden, daar hebben we wel even een flinke portie geluk bij gehad!
Morrie
Geplaatst: 03-12-04 18:42
*hahaha* Margreet heeft een setje
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 19:02
Wie had dat gedacht... Maar in turquoise ofzo zul je mij nooit zien hoor Deze pads zijn er ook nog in navy en beige volgens de site, dat zijn wel beschaafde kleurtjes, wie weet ooit. Eerst maar eens kijken hoe deze bevalt en blijft.
De lussen voor de singel onderaan heb ik er net vanaf getornd, die kleintjes bovenaan mogen nog even blijven zitten, als het niet bevalt moeten die er ook aan geloven. De kwaliteit van de stiksels is goed
Morrie
Geplaatst: 03-12-04 19:18
Citaat:
Maar in turquoise ofzo zul je mij nooit zien hoor
*psssssst* mensen, ze is wel eens met een paard met een bordeaux setje te zien hoor
c_alsemgeest
Geplaatst: 03-12-04 19:29
smurf schreef:
*psssssst* mensen, ze is wel eens met een paard met een bordeaux setje te zien hoor
oh...
Ik heb nog wel een mooi turquoise setje voor je liggen hoor
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 19:36
Ja, maar dat is een zadelvorm dus dat telt niet! En sinds wanneer heb je bandages die lang genoeg zijn voor Morrie?! Die helm van jou zet ik ook echt niet op hoor
Ik rij normaal altijd met saaie zadelvormige dekjes, dus dit is al een hele stap hoor!
Maris
Geplaatst: 03-12-04 20:30
He Margreet, gefeliciteerd met het dekje ! Ik had je net willen vertellen dat Thorowgood ook dekjes heeft met een mooie schoftvorm erin. Tenminste ze zien er mooi uit op een plaatje, ik heb ze nog nooit in het echt gezien .... Ze zijn er alleen in het wit en zwart, maar das zo te horen geen probleem
Groetjes,
Maris
Tinne
Geplaatst: 03-12-04 20:44
Toch blijf ik erbij dat die lusjes geen nut hebben, ik weet zeker dat die lusjes de ringetjes van mijn zadel niet halen namelijk
PS. Margreet, veel plezier met je aankoop !
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 20:48
Dat dacht ik ook toen ik het zo bekeek, maar het paste bij mijn zadel (KN Symphonie) precies! Mooi aangesloten, maar zonder te trekken. De dekjes van Stübben hebben de lusjes ook zo, daar zal het wel van afgekeken zijn. Bij m'n springzadel zal het alleen niet werken, want dan zit m'n voortuig daar al, misschien dat ik ze daar weer aan vast maak en anders is het pech, het blijft zonder ook wel liggen en die kleine dingetjes zitten ook niet echt in de weg ofzo.
DanielleJ
Geplaatst: 03-12-04 20:56
Ik vind het dekje er ook beter en comfortabeler (voor onder het zadel) uitzien als de Anky pads. Die zijn zo vierkant. Het lijkt me dat je die nooit zo goed 'in het zadel' kunt trekken? Of valt dat mee.?
Margreet
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 20:59
Dat was precies mijn bezwaar. Ik kon ze niet goed genoeg omhoog trekken zonder ergens anders plooien te krijgen. De meningen verschillen daar overigens wel over.
DanielleJ
Geplaatst: 03-12-04 21:25
Ja, dat viel me ook al op.
astridastrid
Geplaatst: 04-12-04 09:19
Foto's ! Ik wil dus ook weer een nieuwe kleur, maar ze zijn inderdaad overal uitverkocht :'(. Hopelijk komen ze snel weer binnen. Ik ben er helemaal blij mee !