Goede ruiter vinden voor jong paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 20:47

gijsenkim schreef:
maar ook met drie dagen per week 20 minuten onder het zadel kom je een heel eind.

Een kundige ruiter weet wanneer te stoppen en tevreden te zijn

De eerste drie maanden maybe, maar ik lees pavo'en enzo. Daar gaat echt wel werk in zitten.

Je moet die eventueel ruiter wat te bieden hebben dat mis ik een beetje in dit verhaal, winstmarge? voor hoe lang is het, zodat de ruiter er bijv 2 jaar zeker van is dat ie niet weg gaat? Startgelden? Wat als ie dood neervalt? of na een half jaar blijkt dat ie megalastig is?

Dingen waar zowel eigenaar als ruiter heel goed over moeten praten Scheve mond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 20:52

het ligt eraan hoe getalenteerd het paard is.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 21:11

Zo rijd ik een paard voor een fokster. Zij wilde het paard graag de sport in maar heeft daar zelf de tijd niet voor. Dit is als het ware een win-win situatie, haar paard wordt getraind en uitgebracht, en ik heb iets om te trainen en uit te brengen Lachen . Ik betaal de smid en de wedstrijdkosten worden gedeeld (ik startkaart, coupons, inschrijfgeld en zij de vereniging en benzine ed).

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 21:32

Remember schreef:
Zo rijd ik een paard voor een fokster. Zij wilde het paard graag de sport in maar heeft daar zelf de tijd niet voor. Dit is als het ware een win-win situatie, haar paard wordt getraind en uitgebracht, en ik heb iets om te trainen en uit te brengen Lachen . Ik betaal de smid en de wedstrijdkosten worden gedeeld (ik startkaart, coupons, inschrijfgeld en zij de vereniging en benzine ed).

afspraken maken is erg belangrijk ja!!!
ik breng ook 2 paarden uit voor 2 verschilldende mensen!!!

en idd paulanda, misschien ff aan marcel vragen!!! jou kant op ken ik niet zo heel veel ruiters. ik kan alleen de wedstrijdruiters(springen voornamelijk)

en als die vos weg is, dan hoor je het wel(als je wil tenminste Knipoog )

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:03

Hé Paulanda,

Als je érg omhoog zit en je paard eerlijk is...alle kosten voor jou!
PB me dan maar!
(Ik kom tóch langs je op weg naar stal en huis Knipoog )

Groetjes!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 16:31

Ik denk er wel iemand voor te vinden is als je er de tijd voor neemt. Ga eens een beetje adverteren en kijk wat daar uitkomt. Voorlopig heb je nog even de tijd toch?