Hulp gezocht bij mishandeling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 11:49

Hart van NL reageert echt heel snel op dat soort dingen, je ziet heel veel van dit soort onderwerpen bij ze vandaan komen. Ik heb het zelf ook een keer voor iets gedaan en ze hebben meteen gereageerd.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:29

orban schreef:
Nou hopelijk kan je de dader op heterdaad betrappen. Zou het wel heel raar vinden als het een meisje is. Ik kan niet geloven dat ze dieren iets kunnen aandoen.

zowel deze reactie als die van renske vind ik eigenlijk belachelijk... zware vooroordelen als je het mij vraagt. waarom zou een meisje/vrouw zoiets niet kunnen doen? er zijn zat vrouwen die dat soort walgelijke dingen doen hoor.... je hoort toch ook van vrouwen die om aandacht te krijgen hun eigen kinderen verwonden?
denk maar eens na, er zitten toch ook zat vrouwen in de gevangenis voor moord enzo. als ze dat kunnen, kunnen ze ook een pony'tje wel verwonden hoor...

vindt het echt walgelijk trouwens! heel veel sterkte met je pony's en hoop dat de dader snel opgepakt word voor je! Ach gut

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 12:49

Dank je wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:04

Ik denk ook niet aan dat meisje als dader.Niet omdat vrouwen zoiets niet doen,maar eerder omdat ze hem eerst poets en hooi voert.Ik zou wel proberen het meisje te vinden ze kan mischien meehelpen de dader te zoeken
Probeer de regionale t.v en de plaatsleijke krantjes ,die zijn meestal wel blij met zulk nieuws want meestal hebben ze toch niks bizonders te melden.Sterkte met je paardjes in ieder geval.

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:13

Mannen hebben niet zo snel een elastiekje.. Knipoog

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:18

mannen met lang haar wel Knipoog

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:07

het kan toch ook zijn dat er een meisje is die hem poetst en een man die hem toetakelt? hoe weet je zo zeker dat het dezelfde persoon is Verward

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 18:12

Omdat het meisje op dezelfde tijd is geweest als de dader. En het is inderdaad niet een elastiekje dat mannen dragen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:14

vreselijk!
k heb er geen woorden voor!
ing. hoop ik dat ze de dader kunnen pakken!

PN_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:26

karoliena schreef:
Omdat het meisje op dezelfde tijd is geweest als de dader. En het is inderdaad niet een elastiekje dat mannen dragen.

elastiekje om manen te vlechten
echt heel erg dit Scheve mond gatver.. ik woon helaas niet in de buurt dus kan je niet helpen..
hopen dat je pony's snel weer herstellen Ach gut

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 18:27

Mijn 2-ajrige heeft gelukkig niet veel pijn aan zijn been en het veulentje begint ook weer een beetje rond te lopen. Nou maar hopen dat er verder niets gebeurd.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:28

Waren ze vanochtend ook nog helemaal goed?

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:34

maar waarom zet je je pony,s dan niet op een andere wei?
of blijf je langer posten.
( ik zou mijn pony,s meteen verplaatsen als het meer als 1 keer was voorgekomen, wie weet wat ze de volgende keer uithalen)

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 18:41

Vandaag is er niets gebeurt. Na het eten gaan we weer en vanavond laat nog een keer. Hopelijk gaat het vanavond ook nog allemaal goed.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:21

als je ga posten, ga niet zitten roken in je auto of erbuiten, dit soort mensen zijn er gehaait, die merken alles op. Kan je tijdelijk geen camera neer zetten met infrarood voor de avonden, misschien kan je dit lenen bij de politie. Maar wat doe je als je daadwerkelijk iemand tegen komt, geef je de persoon in kwestie een flink pak rammel of kan je je beheersen en ze naar de politie brengen. heel veel sterkte, hopelijk pak je je de dader,

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:57

Esmeralda schreef:
Maar wat doe je als je daadwerkelijk iemand tegen komt, geef je de persoon in kwestie een flink pak rammel of kan je je beheersen en ze naar de politie brengen. heel veel sterkte, hopelijk pak je je de dader,

Als je ze maar 1 klap geeft is de kans groot dat jij dan in de gevangenis terecht komt vanwege mishandeling ipv. de dader die jong pony's al meerdere keren heeft toegetakelt, pas hier goed mee op. Ik denk dat het wijste is om eerst een foto te maken en dan kijken of hij/zij mee gaat naar de politie. Maar als je een foto hebt, hebt je zowiezo al meer dan alleen jouw woordje.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:13

ik zou me niet kunnen beheersen hoor, pony's zjn zo weerloos. sorry dat ik het zeg, maar zulke kl*relijers mogen ze van mij ophangen of onthoofden ofzo. ik heb een keer twee meisje is de wei aangetroffen die op m'n paard reden met een touwtje in zijn mond, en ze hadden nog een grote bek ook! ik heb ze allebei een onwijze rotschop onder hun hol gegeven, en ik heb ze nooit meer teruggezien. gelukkig staan mijn paardjes bij huis, en 's zomers staat de grote in een loopstal bij huis ipv in de wei....

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:17

karoliena schreef:
Gelukkig niemand gezien. Hopelijk zijn ze morgen ochtend ook nog in orde. Ik weet bijna zeker dat het een meisje is. Er komt al heel lang iemand stiekem in de wei. Soms hadden ze extra hooi gekregen en hij is zelfs een keer gepoetst, dus ik snap niet waar nu in een keer die agresiviteit vandaan komt. Daarom maak ik me er ook wel heel erg veel zorgen over. Het word dus steeds geweldadiger.

ik denk dat er een meisje is die ze ongevraagt verzorgt, en een ander persoon die ze toetakelt.

waarom zou iemand die ze eerst extra hooi geeft en poetst etc ze ineens toetakelen??

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:19

Ididit schreef:
zowel deze reactie als die van renske vind ik eigenlijk belachelijk... zware vooroordelen als je het mij vraagt. waarom zou een meisje/vrouw zoiets niet kunnen doen? er zijn zat vrouwen die dat soort walgelijke dingen doen hoor.... je hoort toch ook van vrouwen die om aandacht te krijgen hun eigen kinderen verwonden?
denk maar eens na, er zitten toch ook zat vrouwen in de gevangenis voor moord enzo. als ze dat kunnen, kunnen ze ook een pony'tje wel verwonden hoor...

vindt het echt walgelijk trouwens! heel veel sterkte met je pony's en hoop dat de dader snel opgepakt word voor je! Ach gut

vrouwen wel, er zijn genoeg gestoorde vrouwen, maar omdat ze hier over een meisje spreekt, dat ljkt me sterk eerlijk gezegd

ik weet het, vooroordelen en hokjesgeest etc, maar ik zie een gefrustreerde jongen/man sneller een beest iets aandoen dan een meisje

een gestoorde vrouw misschien ook nog wel, maar ik weet niet, op de een of andere manier zijn vrouwen vaak softer met dieren dan mannen, vandaar die reactie van mij dus.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 22:19

Ik weet niet of ik me kan beheersen ik denk dat ik de buurvrouw met haar boxer laat komen en zorg dat diegene op haar erf uitkomt. Dan gewoon zeggen dat als diegene niet stil blijft staan we de hond loslaten.

Renske dat meisje is dezelfde als de dader, anders was ze er niet om dezelfde tijd. Ik denk dat ik het ook wel kan verklaren. Het meisje komt al bijna een half jaar. We hebben ons er nooit zo druk over gemaakt omdat het er onschuldig uitzag. Sinds een maand is Jimmy veel brutaler en beginnen de hengsten hormonen op te komen. Ik denk dat het meisje op zich geen kwaad in de zin heeft. Een hengst die wil spelen ziet er gewoon heel dreigend uit en zeker als een hengst je probeerd te imponeren en op zijn achterbenen gaat staan. Zelf een Shet van 89 cm is dan al groter als jij zelf. Ik denk dat mijn pony gewoon brutaal is en dat het meisje dan doorslaat en niet meer weet wat ze meot doen en bang word en daardoor gaat schoppen/slaan.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:45

hoe is t gisteravond gegaan? Scheve mond

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 16:03

Niemand gezien gisteren. Ik denk dat het de komende 2 weken wel weer rustig blijft.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:24

over 2 weken opnieuw posten, net zolang tot je zeker weet dat ze niet meer komt/ komen, of tot je ze hebt natuurlijk....

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 19:26

Ja ik hoop eerder dat ikiemand betrap dan weet je zeker dat je er vanaf bent

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:18

Ik hoop voor je dat je dat kind te pakken krijgt
Mischien een ijzerdraadje ove rhet hek binden, en het hek(als het van ijzer is) op stroom zetten... durven ze vast het land Niet meer in..