Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
orban schreef:Nou hopelijk kan je de dader op heterdaad betrappen. Zou het wel heel raar vinden als het een meisje is. Ik kan niet geloven dat ze dieren iets kunnen aandoen.
zware vooroordelen als je het mij vraagt. waarom zou een meisje/vrouw zoiets niet kunnen doen? er zijn zat vrouwen die dat soort walgelijke dingen doen hoor.... je hoort toch ook van vrouwen die om aandacht te krijgen hun eigen kinderen verwonden?

Esmeralda schreef:Maar wat doe je als je daadwerkelijk iemand tegen komt, geef je de persoon in kwestie een flink pak rammel of kan je je beheersen en ze naar de politie brengen. heel veel sterkte, hopelijk pak je je de dader,

karoliena schreef:Gelukkig niemand gezien. Hopelijk zijn ze morgen ochtend ook nog in orde. Ik weet bijna zeker dat het een meisje is. Er komt al heel lang iemand stiekem in de wei. Soms hadden ze extra hooi gekregen en hij is zelfs een keer gepoetst, dus ik snap niet waar nu in een keer die agresiviteit vandaan komt. Daarom maak ik me er ook wel heel erg veel zorgen over. Het word dus steeds geweldadiger.
Ididit schreef:zowel deze reactie als die van renske vind ik eigenlijk belachelijk...zware vooroordelen als je het mij vraagt. waarom zou een meisje/vrouw zoiets niet kunnen doen? er zijn zat vrouwen die dat soort walgelijke dingen doen hoor.... je hoort toch ook van vrouwen die om aandacht te krijgen hun eigen kinderen verwonden?
denk maar eens na, er zitten toch ook zat vrouwen in de gevangenis voor moord enzo. als ze dat kunnen, kunnen ze ook een pony'tje wel verwonden hoor...
vindt het echt walgelijk trouwens! heel veel sterkte met je pony's en hoop dat de dader snel opgepakt word voor je!