heel leuk, als je je een beetje inzet mag je ook vrij veel en ze laten je er zeker niet alleen de rotklusjes doen!! je kan er erg veel leren, niet rijden maar wat wil je met zulke dure paarden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bella schreef:Mensen die een leuk stageadres in de paardensector weten (mag gecombineerde bedrijven, dus incl koeien/schapen oid) zouden jullie deze hier willen vermelden met een beschrijving van het bedrijf erbij? (liefst binnen NL)
*het is namelijk weer orientatietijden I need some help*
Mariek87 schreef:Ja je kan ook kijken op http://www.aequor.nl
Ro0sj schreef:Er zijn heeeeel veel stageplaatsen...ieder paardenbedrijf wil wel iemand, aangezien het voor dei bedrijven lekker goedkoop is. Er zijn ook boeken van paardenbedrijven die lid zijn van zon vereniging.
Die zijn dus goedgekeurd als stageplaats!
0ojannekeo0 schreef:ik heb nog nooit stage gelopen maar weet wel een leuk aderes
de beredenpolitie in boxtel...stagiares mogen hier veel doen heb ik gehoord

Luckey schreef:ik heb daar informatie gezocht daar, maar er is verder nooit meer contact met mij opgenomen..![]()
Jammer, maar helaas..
.
). We hebben zowel MBO als HBO stagiaires gehad, en zijn Aequor erkend. Momenteel hebben we al een MBO student die 2 dagen in de week komt en vanaf mei komt er iemand van het Van Hall instituut voor een blokstage van enkele maanden.
Bovendien zijn het leuke en aardige mensen. Eigenpaard mee was bij mij geen probleem. Op hun site staat uitgebreide informatie over het lopen van een stage bij hun op stal (wat ze er van verwachten en wat je er van kan leren). En het is nog lekker bij je in de buurt ook..