Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

is het de bedoeling dat ze het paard gaat opleiden, en dat het dan verkocht word/terug gaat naar de eigenaar? en wat voor niveau rijdt ze? WAnt ik hoor wel vaak dat als mensen paarden bijrijden en inrijden, ze er geld voor krijgen als het bv zeer goede ruiters zijn, omdat ze het paard meer waard maken. 
nienke07 schreef:..Eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn dat een bijrijder niet hoeft te betalen of geld toe krijgt... Ze nemen de eigenaar toch een hoop werk uit handen?
nienke07 schreef:..Eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn dat een bijrijder niet hoeft te betalen of geld toe krijgt... Ze nemen de eigenaar toch een hoop werk uit handen?
Kyona schreef:Vind haar een bofkont hoor. Als je zo fijn paard kunt rijden en geen kosten kwijt bent en nog zakgeld mee krijgt en lessen! Voor een paard ben je toch al gauw 400 euro per maand kwijt (stalling, hoefsmid, DA, verzekering) en dan komen je lessen er nog bij.
floortjuh84 schreef:IK DENK DAT VELEN MIJ VERKEERD HEBBEN BEGREPEN, ZE HEEFT ZELF AL EEN PONY EN DEZE MAN HEEFT HAAR GEVRAAGD OM ZIJN FRIESE HENGST TE RIJDEN ZODAT IE MEER WAARD ZOU WORDEN EN VOOR DE KEURINGEN ENZO! ZE STOPT ER EEN HOOP TIJD IN, EN IN DIE TIJD ZOU ZE BV OOK KUNNEN GAAN WERKEN. MAAR IK DENK DAT HET OOK UITMAAKT IN WELKE REGIO JE RIJD. MAAR IDD BEDANKT!
waarom zou het uitmaken in welke regio je rijdt? floortjuh84 schreef:IK DENK DAT VELEN MIJ VERKEERD HEBBEN BEGREPEN, ZE HEEFT ZELF AL EEN PONY EN DEZE MAN HEEFT HAAR GEVRAAGD OM ZIJN FRIESE HENGST TE RIJDEN ZODAT IE MEER WAARD ZOU WORDEN EN VOOR DE KEURINGEN ENZO! ZE STOPT ER EEN HOOP TIJD IN, EN IN DIE TIJD ZOU ZE BV OOK KUNNEN GAAN WERKEN. MAAR IK DENK DAT HET OOK UITMAAKT IN WELKE REGIO JE RIJD. MAAR IDD BEDANKT!