. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leuke lessen en kleine groepen, leuke paarden
En ben dit jaar naar het fjordenpaard geweest, was ook leuk, behalve de leiding... En verder wil ik graag nog een keer naar erve meenderinkboer, hoor er positieve dingen over
Danielle01 schreef:Hoi Hoi!
Wat ik vaak minder leuk vind is dat je met de pony kampen van hierboven met kinderen van veel jonger en veel ouder bent. Vaak is de leiding er ook jonger en bovendien niet getraind, maar gewoon paardengekken met eigen pony of iemand die al heel lang rijdt. Vooral voor je ouders is het fijn om te weten dat je in goede handen bent!!
Kijk eens op www.vinea.nl. Hier vind je ook paardrijvakanties voor jouw leeftijd!! En er is getrainde leiding!! (en die zijn ook vet cool!!)

shaartjuh schreef:Ik ben 2 jaar geleden bij klein oever geweest met vriendinnen, maar wij vonden het niet zo leuk... Maar wij hadden geen leuke leiding, en de groep was veel te groot enz. Je kreeg weinig aandacht.
) maar idd wel een hele grote groep en er was ruzie onderling omdat de een in groep 1 zat en de ander in 2 en weer een ander in 3. Misschien dus een tip?? Maar als er wat meer word gedaan aan de onderlinge sfeer in de groepen (meer leiding dus) is het een geweldig kamp!!! Ohjah,....zijn die grote hooibalen er nog? Er liggen op het boventste stuk links achter een heeeeleboel kussens