borstbeschermer..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:18

Mijn paard heeft ook erg snel last van schuurplekken. Alle dekens schuiven ergens heen waar ze niet horen te zitten..
Mijn paard heeft nu een Rhino, zit als een huis, geeft absoluut geen schuurplekken.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:40

ik heb sindskort een anky, toen het nog wat warmer was had ik een 150 grams harry's horse opliggen waar mijn paard al kleine schuurplekken had, die zijn nu gelukkig weer verdwenen, met dank aan mijn niet schuurdende anky deken. maar ik ben bang dat als iik mijn onderdeken er onder doe dat ik dan zo weer schuurplekken heb, en helaas heb ik nog geen antischuuronderdeken gevonden.

als op de foto hier zie hoe dat ding zit verwacht ik ook drukplekken maar dan op de hals.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:54

Ik denk idd dat je beter kunt investeren in een goed passende winterdeken als je schuurplekken wilt voorkomen

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:29

Ik heb er één van Imperial Riding gehad maar ondanks de beschermer toch kale plekken en deze begon na een tijdje te knellen op de schoft. Ik heb nu een Rambo deken en heb geen last meer doordat deze een gladde binnenvoering heeft.

NadineM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 16:46

Jammer genoeg heb ik er ook alleen maar slechte ervaringen mee.
Te laat gezien dat de bescherming schuurde, resultaat zeker 15cm haren weg op de schoft. Paard een maand niet kunnen rijden en nu "prachtige" witte haren op!
Had ik het geweten, had ik dat nooit gekocht!

tara2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:21

ONDINGEN!!!! Mijn paard heeft ook drukplek aan overgehouden. Goede maat, leek geen vuiltje aan de lucht. Ja ja, niet dus. Ik gebruik babyolie, werkt veel beter en veiliger.

tara2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:21

Zep schreef:
Ik denk idd dat je beter kunt investeren in een goed passende winterdeken als je schuurplekken wilt voorkomen

Amen!

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:55

Ik heb er eentje via marktplaats gekocht en heb deze nu voor het eerst (dit hele dekenseizoen al) op!
Mijn paardje heeft geen schuurplekken op haar schouders meer!!! (perfect dus)+:)+ , maar ze iets wel iets dunner geworden in haar manen (schuurt iets Verward ), maar ik heb een stukje bont gekocht en ga er dus (net als bij een deken) een schoftbontje aannaaien! Die tip heb ik al eens eerder gehoord, van iemand bij wie de schoft/borstbeschermer schuurde op de schoft! Knipoog
Ik heb er trouwens vanaf het begin ook zelf van bont een soort singelhoes omgenaaid! omdat anders het klittenband(sluiting) onder haar buik zou schuren en dat leek me ook niet zo prettig!

Daarbij vind ik de borstbeschermer niet alleen handig tegen het schuren, maar het houdt tevens mijn deken aan de binnenkant schoner! Haha! en je kan de borstbeschermer makkelijker in de wasmachine gooien dan de dikke winterdeken! Knipoog Pling

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 18:04

Ah jullie bedoelen een t-shirt Party!! Haha!
Die heb ik ook, maar is het normaal dat het voorste stuk rond de hals (zie foto, even bewerkt Tong uitsteken )best strak zit?

Afbeelding

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 18:04

Of hoort hij best strak te zitten?

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 19:28

nee eigenlijk hoord dit niet en ik verwacht dan ook drukplekken op dat punt