idee voor kostuums bij kur op muziek?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 15:47

Ik ben er eindelijk uit, we gaan als katten met de muziek van de musical cats.

Ik heb een heel leuk zwart kattenmasker en dan doen we er verder gewoon zwarte kleren bij aan en een zwart halstertouw aan een riemlusje vastklippen en wij zijn kat.

Mijn moeder gaat foto`s van ons maken en die komen natuurlijk ook nog op bokt te staan kunnen jullie ons uitlachen Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 15:59

ow leuk!!!!! Wij gaan dit jaar als feeen, heksen en elfjes Haha!. Raad eens wat ik ben Extreme duivel
*LOL* de heks!

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 20:08

muziekje----> within temptation --> ice queen?
en kostuum ehm........... ga als gothic! pat ook mooi bij't muziekje

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 14:36

Ik ben afgelopen zondag ook naar een gekostumeerde wedstrijd geweest met mn pony, was dus als kerst vrouw, pony een rood met bont uitrijdeken op, muts op rode met ook bont bandages, zilverglitters in de staart en evt manen en zo'n slang met lichtjes aan de teugels gedaan.
was mooi wel eerste voor schoonste geheel, en er waren idd wel meer met het zelfde idee, maarre je kunt ook van je pony een eenhoorn maken en zelf als engeltje gaan (met vleugels en zo'n rondje boven je hoofd) .... een pegasus van je pony maken gaat wat moeilijk denk ik.. maar je pony verkleden is ook orgineel!