Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tommy01 schreef:ik weet niet hoor......maar als je m direct op de rug legt.....heb je enig idee hoe hij er dan uit ziet na een week.......???? dus dat is niet de bedoeling!!! vraag maar eens na bij je ruitersportzaak
crossmonster schreef:ik vind het oerlelijk, opn concours zie je het ook steeds vaker...
sorry maar ik vind het lelijk, en het contact met het paard word ook steeds minder daardoor.... is het dan niet verstandiger om gewoon een goed passend zadel te kopen?
Curly85 schreef:amen....... je mist gewoon een stukje contact..... het is weer typsich zo'n rage. kijk in een aantal gevallen oke maar over het algemeen is iedereen weer als een kip zonder kop zo'n ding aan het kopen en over een half jaar gebruikt niemand hem meer.........
Zofy schreef:Het is eigenlijk bedoelt voor hetzelfde als een gelpad, maar ik denk inderdaad ook dat een heleboel mensen het onder het zadel leggen omdat ze het zo mooi vinden. (Bijvoorbeeld zo'n ankypad die ook al dezelfde werking heeft als een gelpad en dan ook nog weer een bontje... dat vind ik dan weer net iets te overdreven).
. Op zo'n BR Diamond dekje vind ik m niet fijn, maar die dekjes zijn ook niet zo geweldig vind ik.