Wie naar CAH Dronten in 2005?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 14:08

Haha, ja ik ben inderdaad gestopt....Had er eigenlijk gewoon niet aan moeten beginnen, maarja, achteraf is dat makkelijk praten. Ik ga nu gewoon iets heel anders studeren en de paarden als hobby erbij houden, moest er alleen even op deze manier achterkomen...

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 17:34

@ Pluutje, waarom ben je er eigenlijk precies mee gestopt dan? Om persoonlijke redenen of om de school/opleiding? (Je hoeft hier geen antwoord op te geven, snap het best als je dit liever voor jezelf houdt)..

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 22:28

Ik zou eigenlijk ook wel graag willen weten waarom Pluutje gestopt is , misschien is het wel iets waardoor ik er dan plotseling ook anders tegenaan ga kijken. Maar als het om persoonlijke redenen is hoef je het niet te zeggen hoor Lachen maar misschien wil je de reden pb-en?
Ik vraag het dus niet uit pure nieuwsgierigheid, maar om er iets van te leren Lachen

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:00

geen reactie meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 20:16

Nog even een schopje, verder geen bokkers die morgen naar de meeloopdag gaan? Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:43

Als jullie het 3 en 4de uur (10.10 tot 11.50) in lokaal C07 zitten, bij paard en voeding dan zit ik daar ook Haha! heb dan les De leraar zei gisteren dat we meelopers in de klas krijgen namelijk OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:31

Aah leuk! Nella logeert nu bij mij, dus hoogstwaarschijnlijk zal ze die lessen dan wel volgen Haha! Boktmeet in de klas dus *LOL*

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:54

En wie is er allemaal naar de meeloopdag geweest? En had het 3de en 4de uur Paard en Voeding??

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 15:29

Ik ben naar de meeloopdag geweest, en had 3e en 4e Paard en Voeding!!

Dan heb je me dus zeer waarschijnlijk wel zien zitten!!

Waar zat jij, of wat had je aan, misschien dat ik dan weet je bent Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 15:46

Ik zat in de middelste rij en dan de 4de rij van voren... en de 2de tafel van de linkerkant... Haha! Uhmmm wat had ik die dag aan Verward ... donkere spijkerbroek tja... weet het niet meer Haha! Kijk anders even in m'n profiel.. Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 15:46

Waar zat jij dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:40

Om eerlijk te zijn, een echt duidelijke foto staat er niet in jouw profiel... Schijnheilig Heb nl gekeken of ik je ook al eens onbewust tegen was gekomen Haha!

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:18

Ja kon ook al geen echt duidelijke foto in je profiel vinden.

Ik zat in ieder geval (van vooraf gezien) aan de linkerkant, voor de deur.. Had een roze trui aan.. Lachen

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:33

Ik begin als alles doorgaat in augustus 2005 ook aan de Stoas. Wilde er 2 jaar geleden ookal naartoe maar dat is toen helaas niet doorgegaan. Ik blijf wonen waar ik zit (NB) en moet dus 2 dagen per week naar Dronten, de rest wordt zelfstudie. Haha!
Er zitten blijkbaar dus best veel bokkers in Dronten!

Dus maar meteen een oproepje: ik ben dan opzoek naar een slaaplaats voor 1 keer per week! Samen met mijn hondje Cool Dus als iemand alvast iets weet uiteraard tegen vergoeding.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:06

nella, tja.. ik kan je me niet echt iemand herinerren met een roze trui...
ja... er staan alleen foto's in te paard Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:08

Welke klas zit jij Maya?

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:20

nella schreef:
Ja kon ook al geen echt duidelijke foto in je profiel vinden.

Ik zat in ieder geval (van vooraf gezien) aan de linkerkant, voor de deur.. Had een roze trui aan.. Lachen

Ik weet wie je bent. Je hebt bruin haar en je zat inderdaad naast de deur. Je bent volgens mij ook wel bij mij op het paviljoen geweest, paviljoen 2 beneden. Met al die luidruchtige jongens Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:16

magic1 schreef:
Welke klas zit jij Maya?

3 Brv (zou in 3 BP moeten, maarja met een half jaartje studievertraging lukt dat niet zo he Haha! )

Sanne222 leuk dat je ook naar hier komt! Wbt de slaapplek voor 1 nacht, ik geef je eerlijk gezegd weinig kans. Een huisgenote van mij voor t eerste en tweede jaar huurde de goedkoopste kamer en was er meestal ook maar 2 nachten... Nu logeert ze voor als ze les heeft bij haar tante, en reist vanaf daar naar school, is nl wel goedkoper zo.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 15:15

maar hoe was de meeloopdag verder?
Ik vond het wel jammer dat ik niet kon, maar ja, ik had tentamens he Scheve mond
heb ik nog wat belangrijks gemist?
wel jammer dat jullie elkaar niet echt goed herkent hebben, was anders wel een leuke mini-boktmeeting geweest! Haha!
@tequila, in welk jaar zit jij? En had jij je paard niet ergens in de buurt van de CAH staan? Bij cornelie toch?

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 16:05

Maya schreef:
Sanne222 leuk dat je ook naar hier komt! Wbt de slaapplek voor 1 nacht, ik geef je eerlijk gezegd weinig kans. Een huisgenote van mij voor t eerste en tweede jaar huurde de goedkoopste kamer en was er meestal ook maar 2 nachten... Nu logeert ze voor als ze les heeft bij haar tante, en reist vanaf daar naar school, is nl wel goedkoper zo.

Mijn tante woont op een uurtje reizen van Dronten af, dus daar kan ik ook terecht. Maar ga toch proberen of ik niet ergens een slaapplaats kan vinden! Haha! (Een vriendin van mij studeert ook in Dronten dus via via moet het denk ik wel lukken Tong uitsteken )

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:37

@ Tequila.. Ja, ik ben inderdaad in paviljoen 2 gaan kijken, dat waren toch de betere Knipoog kamers ofniet? Volgens mij weet ik dan wel wie je bent, kan me in ieder geval 2 meisjes van daar herrineren.. Eentje met heel kort haar en jou dan.. Toen we binnenkwamen zat je geloof ik op de bank, tussen die luidruchtige jongen Lachen Zat je niet ook toevallig bij Paard en Voeding?..

@ Ponylovertje.. De meeloopdag was erg leuk en interessant. Heb nu pas echt kunnen zien hoe de school en de mensen er echt zijn.. Sprak me allemaal heel erg aan! Heb nu ook een goed beeld van de campus kunnen krijgen omdat er een aantal meisjes zo aardig waren ons in de pauze nog eventjes een rondleiding te geven.. Is voor bijna 100% zeker dat ik me ga aanmelden.. Ben jij er al uit? Weet je ook al welke kamer je gaat opgeven voor de campus??

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:39

Ik heb er op gezeten, ben inmiddels gelukkig al weer een tijd thuis!

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 15:34

Mensen die naar de meeloopdag zijn gegaan...
Jullie zijn ook het exterieur van paarden op de paardenplaats gaan beoordelen toch? Ik ging net weg toen jullie erheen gingen.
Michaela vroeg toen nog of ze mijn paard ook mocht gebruiken. Hebben jullie mijn paard nog gezien/ beoordeeld? Foto staat in mijn profiel.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:00

ponylovertje schreef:
@tequila, in welk jaar zit jij? En had jij je paard niet ergens in de buurt van de CAH staan? Bij cornelie toch?

Ik zit in het 1e jaar van de driejarige opleiding. En ja, ik sta bij Cornelie op stal

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:01

nella schreef:
@ Tequila.. Ja, ik ben inderdaad in paviljoen 2 gaan kijken, dat waren toch de betere Knipoog kamers ofniet? Volgens mij weet ik dan wel wie je bent, kan me in ieder geval 2 meisjes van daar herrineren.. Eentje met heel kort haar en jou dan.. Toen we binnenkwamen zat je geloof ik op de bank, tussen die luidruchtige jongen Lachen Zat je niet ook toevallig bij Paard en Voeding?..

Dat zijn idd de wat grotere kamers Haha! Ja, ik zat ook bij paard en voeding, en idd tussen de luidruchtige jongens op de bank Schijnheilig