Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, misschien is het wel iets waardoor ik er dan plotseling ook anders tegenaan ga kijken. Maar als het om persoonlijke redenen is hoef je het niet te zeggen hoor
maar misschien wil je de reden pb-en?
Dus als iemand alvast iets weet
uiteraard tegen vergoeding. nella schreef:Ja kon ook al geen echt duidelijke foto in je profiel vinden.
Ik zat in ieder geval (van vooraf gezien) aan de linkerkant, voor de deur.. Had een roze trui aan..
magic1 schreef:Welke klas zit jij Maya?
)

Maya schreef:Sanne222 leuk dat je ook naar hier komt! Wbt de slaapplek voor 1 nacht, ik geef je eerlijk gezegd weinig kans. Een huisgenote van mij voor t eerste en tweede jaar huurde de goedkoopste kamer en was er meestal ook maar 2 nachten... Nu logeert ze voor als ze les heeft bij haar tante, en reist vanaf daar naar school, is nl wel goedkoper zo.
(Een vriendin van mij studeert ook in Dronten dus via via moet het denk ik wel lukken
)
kamers ofniet? Volgens mij weet ik dan wel wie je bent, kan me in ieder geval 2 meisjes van daar herrineren.. Eentje met heel kort haar en jou dan.. Toen we binnenkwamen zat je geloof ik op de bank, tussen die luidruchtige jongen
Zat je niet ook toevallig bij Paard en Voeding?..nella schreef:@ Tequila.. Ja, ik ben inderdaad in paviljoen 2 gaan kijken, dat waren toch de beterekamers ofniet? Volgens mij weet ik dan wel wie je bent, kan me in ieder geval 2 meisjes van daar herrineren.. Eentje met heel kort haar en jou dan.. Toen we binnenkwamen zat je geloof ik op de bank, tussen die luidruchtige jongen
Zat je niet ook toevallig bij Paard en Voeding?..
Ja, ik zat ook bij paard en voeding, en idd tussen de luidruchtige jongens op de bank