bosrit zonder huisvrouwen in Arnhem mogelijk???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 18:09

Bloos! genoeg geluld, moet de piepers nog jassen...

maar ff serieus: weten jullie (evt. een particulier) die paarden te huur heeft voor mij en mijn schatje (braak), dan houd ik me aanbevolen!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:15

Ik heb je al een tip gegeven, maar je vind het zeker te ver weg........of je heb over mijn reactie heen gelezen omdat je al met de "piepers jassen" in je hoofd zit Haha!

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 18:17

ik heb het gezien Simmie, dankjewel OK dan!

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 18:19

doe jij trouwens military (je profiel)??? vrij stoer voor een huisvrouw... Cool

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:32

Nee geen military. Dat is op sterren-niveau. Ik rijd SGW (samengestelde wedstrijd) op B en L-niveau.
Ja, ik ben wel stoer he? Knipoog

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:43

Nou ik denk dat ik je wel verder kan helpen.
Ik rijd bij de Kemperberg. Ik weet dat ze hier buitenritten maken op afspraak. Dus dat zou betekenen dat jij met vriendin + de eigenaar (man) van stal een buitenrit zal maken. Het is dus niet geheel zonder begeleiding, maar je hebt in ieder geval geen groep huisvrouwen Knipoog

De Kemperberg ligt trouwens in Schaarsbergen, tegen de Veluwe aan. Lekkere omgeving dus!
Wil je meer info, kan je me pb'en!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:23

c
Laatst bijgewerkt door janna op 30-03-22 07:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:40

Hij wil geen begeleiding mee. LEZEN!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:44

Dan kan hij ver gaan zoeken, want ik ben echt alle stallen van Arnhem (woon dr zelf) en omgeving al af gegaan voor een buitenrit zonder begeleiding. Dat doen ze dus echt niet hier. Dus misschien 1 begeleider, dus met z'n 3'en is dan toch een oplossing..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 20:52

In Putten kun je, zover ik weet, wel losse paarden zonder begeleiding huren.
www.stalhouderijvanbijnen.nl
Ligt direct aan de bosrand, erg mooie omgeving

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:09

weet alleen een 'manege' aan het strand waar ze eerder wel zo paarden mee kon krijgen, maar is wel in egmond aan de hoef. Zitten 2 manege naast elkaar, bij manege de groot schijn je zo zonder begeleiding te kunnen. (moet er eerlijk bijzeggen dat die manege wel een ster heeft maar erg ármoedig oogt)
www.manegegroot.nl

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:22

hij probeert het iig leuk OK dan! nu nog ff een foto en dan zijn we helemaal tevreden Tong uitsteken

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 10:17

Jaja! Wilde alleen ff een vraagje stellen hoor!

Maar heb geloof ik een foto van tijdens het snowboarden... Cool

Hoe zet je die waar neer (kom niet vaak op forums...)

Zal ik de huisvrouwen even van dienst zijn. Haha!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 10:22

Kijk even bij HAW of ITP, daar kan je lezen hoe je het moet doen Knipoog

Schrijf wat gezelligs in je profiel voor deze huisvrouwen, hebben wij ook wat te lezen als manlief naar het werk is, de kids naar school zijn en wij nog in onze oude badjas met slippers door het huis ronddwalen als de eerste de beste bestorven weduwe Haha!

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 10:24

getverderrie, waar ben ik hier aanbeland! Eerst even eten, dan zal ik het regelen...

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 11:50

Foto's zijn allemaal te groot helaas.

Ik wil ze wel mailen, maar dan wil ik wel graag eerst jullie maten en leeftijd weten... Haha!

Je hebt toch van die inpakprogrammaatjes??

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 12:33

Dimple schreef:
(Sonja) Braafhart kan je zeker proberen. Dat je een geweldig paard mee krijgt hoor je mij alleen niet zeggen....................

(sparen voor een eigen knollie Knipoog )

braafhart kun je idd proberen. Zij zijn heel makkelijk in het meegeven van paarden 9 iets te makkelijk naar mijn idee, maar goed Haha! ). Het zijn zeker niet de beste paarden, maar de meeste (toen ik er nog stond 2 jaar terug) waren verder wel braaf. Ze werden bijv ook gebruikt voor de gehandicapten lessen.

kijk anders eens op www.demaesberg.nl

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:37

Bart... niet alleen de reacties van huisvrouwen filteren. Ook niet-huisvrouwen zijn benieuwd Haha!

Via een uploadsite je foto's uploaden (makkelijker met aangepaste grootte) en dan hier neerzetten mbv IMG.

Al iets gevonden om met je vlam heen te gaan? Kusje

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 14:04

Braafhart eens proberen.

Zou iemand genegen zijn mijn foto kleiner te maken, dus dat ik 'm aan iemand stuur die 'm inpakt ofzo? Begrijp er nl. niet veel van (ben ook al een oude man natuurlijk, kan die ontw. allemaal niet bijhouden... Huilen

ga ff off maar check rond 16.00 CET wel weer eventjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:49

Nou Bartje al wat gevonden?? Hier in de Loonse en Drunense duinen heb je geen ruiterbewijs nodig. Trouwens een heel mooi groot gebied. Wel moet je een dagkaart kopen bij Natuurbeheer en een kaart van de omgeving kun je ook kopen.

Heb ik een adres voor je Van Bladel in Drunen, kun je zo een paard meekrijgen. Hij heeft hele leuke, vraag om de Duitser. Deze paarden weten de wel weer naar stal dus verdwalen kun je niet. Moet je wel een beetje kunnen rijden hoor, er zitten nl ook donders tussen die je uitproberen en snel terug naar stal willen.

Regelmatig gevallen ruiters ontmoet met weggelopen paarden. De ruiters waren helaas niet echt ervaren genoeg, maar wilden kennelijk geen slome knol. Huisvrouwen praat heb je geen tijd voor, we hebben hele mooie paden en kun je vrij vet rijden. Vermijd de zandvlaktes want dan worden die paarden van van Bladel helemaal knots.

Succes, en er zitten ook hele knusse bosrestaurantjes.

Manege van Loon in Loon op Zand heeft ook groepen. Sommige groepen knallen er echt op los, dus niet allemaal bangepoeperts en huisvrouwenklets.

Doei

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:15

Volgens mij heeft Bartje straks geen tijd en zin meer om met zijn vlam ergens naar toe te gaan; hij krijgt het veel te druk hier Knipoog Haha!

joepy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 16:04

Voor dat Bartje het weet heeft hij straks zelf een huisvrouw in huis. Verliefd zijn is leuk maar het gaat echt over. of je moet er één zoeken die nooit huisvrouw wil worden! OK dan! Ik wens je veel succes>

Ondertekend Lachen Huisvrouw

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 17:05

janna schreef:
Je kan het proberen bij Stalhouderij hof van Ede: www.hofvanede.com
Ik weet niet of ze paarden los verhuren, maar je kan in elk geval met 2 personen + stalhouder rijden.
Doet Donkelaar nog paarden verhuren dat je weet ??
Daar kreeg iig werkelijk iedereen een paard zo mee Knipoog

Bart13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 22:19

Bedankt mensen! Ben druk doende met paint, maar wil nog niet echt lukken. Cheese!

Ik had al wel eerder gehoord dat paarden helemaal maf kunnen worden als ze een uitgestrekt strand zien, maar denk die situatie wel de baas te kunnen. Het mooie aan paarden is juist dat ze een eigen wil hebben en dus per definitie niet altijd alles zullen doen wat je wilt/verwacht.

Ik heb ook wel eens met een karretje gereden, maar dat "voelt" anders (minder contact). Vind ik minder leuk. Het verbaast me altijd dat zo weinig mannen paardrijden. Heeft denk ik toch een beetje nichterig imago, wat ik raar vind.

Zal al jullie tips ff nagaan & bedankt! OK dan!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 01:22

c
Laatst bijgewerkt door janna op 30-03-22 07:37, in het totaal 1 keer bewerkt